رئیس کل سازمان امور مالیاتی خیال صاحبان خودروی لوکس را راحت کرد

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح نمود که با در نظر گرفتن جوانب مختلف از جمله عادلانه و پایین بودن نرخ ها، عملاً مالکان خودروهای لوکس نباید دغدغه ای از بابت پرداخت این مالیات داشته باشند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی خیال صاحبان خودروی لوکس را راحت کرد

به گزارش سازمان امور مالیاتی، داوود منظور با تاکید بر اینکه مالیات بر خودروهای لوکس به عنوان یک پایه تازه مالیاتی، در شبکه های مجازی اسباب شکل گیری برخی شایعات شده، عنوان داشت: تصویب این مالیات با رویکرد اجرای عدالت اجتماعی و همچنین با در نظر گرفتن جوانب مختلف از جمله پایین بودن نرخ ها اجرا شده و بر این اساس، مالکان خودروهای لوکس، دغدغه چندانی نسبت به پرداخت این نوع مالیات نداشته باشند و به جداول جعلی منتشره در فضای مجازی توجه نکنند.

وی شرح داد: در اجرای بند ش تبصره 6 ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور، بانک اطلاعات خودروها از پلیس راهور دریافت شده و ارزش گذاری آنها بر اساس رویه ها و استانداردهای موجود انجام گرفته و با توجه به اطلاعاتی که از پایگاه های مرتبط دریافت شده، محاسبات مالیاتی نیز انجام گرفته است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه میزان افراد مشمول در مجموع تعداد بالایی نیست، افزود: از حدود 17.5 میلیون خودرو، حدود 550 هزار خودرو مشمول این حکم هستند که مالیات آنها محاسبه و با ارسال پیامک به مالکان این خودروها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1523

به "رئیس کل سازمان امور مالیاتی خیال صاحبان خودروی لوکس را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کل سازمان امور مالیاتی خیال صاحبان خودروی لوکس را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید