راه اندازی مدرسه مجازی سما در گلستان

به گزارش تور فرانسه، معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) استان گلستان از راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانش آموزان مدارس متوسطه اول و دوم سمای استان گلستان اطلاع داد.

راه اندازی مدرسه مجازی سما در گلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مهدی غریب در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در گرگان با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای آموزش مجازی در مدارس اظهار کرد: سامانه آموزش های مجازی دانش آموزان مدارس سما با توجه به شروع سال تحصیلی و شیفت بندی آموزش در مدارس برای جبران کاهش زمان آموزش حضوری در گلستان راه اندازی شد.

غریب با قدردانی از همت و کوشش کارشناس حوزه فناوری و اطلاعات سمای گرگان عنوان نمود: سامانه آموزش مجازی و الکترونیکی دانش آموزان برای بهره مندی کامل دانش آموزان از آموزش، راه اندازی شده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) استان گلستان اضافه کرد: دانش آموزان و دبیران مدارس سمای استان گلستان می توانند برای آموزش مجازی به این سامانه مراجعه نمایند.

وی گفت: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی و الکترونیکی دانش آموزان سمای استان گلستان، امکان دریافت آنلاین کلاس های درس طبق جدول زمانبندی اعلام شده و نیز دریافت فایل ذخیره شده کلاس های درس را داشته باشند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 759

به "راه اندازی مدرسه مجازی سما در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مدرسه مجازی سما در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید