رسمی؛ دی استفانو استادیوم خانگی رئال در فصل آینده

به گزارش تور فرانسه، ورزشگاهی که در کمپ والدبباس میزبان بازی های تیم دوم رئال بود، برای کهکشانی ها خوش یمن شد و این تیم توانست تمامی شش بازی خانگی خود را پیروز شده و در نهایت با 10 پیروزی از 11 بازی، عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

رسمی؛ دی استفانو استادیوم خانگی رئال در فصل آینده

باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته است که فصل بعد را نیز در استادیوم آلفردو دس استفانو از حریفانش میزبانی کند.

به گزارش ورزش سه، مارس گذشته بود که لالیگا مثل دیگر لیگ های اروپایی به دلیل شیوع گسترده کرونا تعطیل شد و به مدت سه ماه به تعویق افتاد. در نیتجه سران باشگاه رئال تصمیم گرفتند بازسازی استادیوم برنابئو را زودتر از موعد آغاز نمایند و در یازده بازی به جامانده لالیگا که بدون تماشاگر نیز بود، به استادیوم آلفردو دی استفانو نقل مکان کردند.

استادیومی که در کمپ والدبباس میزبان بازی های تیم دوم رئال بود، برای کهکشانی ها خوش یمن شد و این تیم توانست تمامی شش بازی خانگی خود را پیروز شده و در نهایت با 10 پیروزی از 11 بازی، عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

بازسازی سانتیاگو برنابئو همچنان ادامه دارد و قرار است چمن جدید نیز این هفته در استادیوم تعبیه گردد اما از آنجایی که حداقل تا نیم فصل، لالیگا بدون حضور تماشاگر خواهد بود، سران رئال تصمیم گرفتند تا بازی های خانگی داخلی و نیز اروپایی خود را همچنان در استادیوم دی استفانو انجام دهند و این موضوع به شکل رسمی به اتحادیه لالیگا و نیز یوفا اطلاع داده شده است.

به این ترتیب شاگردان زیدان فصل بعد تا زمانی که بازی ها بدون تماشاگر باشد، در برنابئو به میدان نخواهند رفت و بازسازی این استادیوم بدون مشکل همچنان ادامه پیدا خواهد نمود.

اولین بازی فصل رئال 29 شهریور خواهد بود و هنوز معین نیست برابر چه تیمی خواهد بود و اینکه میزبان است یا میهمان.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 699

به "رسمی؛ دی استفانو استادیوم خانگی رئال در فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ دی استفانو استادیوم خانگی رئال در فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید