زائران آمریکایی اربعین در قاب تصویر صرخة الحریة

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران- مستند صرخة الحریة (به معنای فریاد آزادی) فراوری شبکه الکوثر، به حضور سیاه پوستان آمریکا در راهپیمایی اربعین می پردازد.

زائران آمریکایی اربعین در قاب تصویر صرخة الحریة

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مستند صرخة الحریة کاری از آقای سید نعمت الله اسماعیلی است که به موضوع حضور جمعی از سیاه پوستان آمریکا در راهپیمایی اربعین خواهد پرداخت. قابل ذکر است این سیاه پوستان میهمان همایش افق نو در راهپیمایی اربعین بوده اند. در این برنامه با آقای نادر طالب زاده و خانم زینب مهنا به عنوان برگزار نمایندگان همایش افق نو در عراق تبادل نظر می گردد و همچنین میهمانان خارجی و بویژه سیاه پوستان آمریکا در مصاحبه های مختلف نظرات خود را در مورد ظلم تاریخی آمریکا به سیاه پوستان و پیغام آزادی خواهی حضرت امام حسین علیه السلام مطرح می نمایند.

مستند صرخة الحریة به نویسندگی، تهیه نمایندگی و کارگردانی آقای سید نعمت الله اسماعیلی، دستیاری کارگردان و برنامه ریزی خانم رضیه میرعنایت، تدوینگری و صداگذاری آقای محمد مکیه، ترجمه آقای محمود عسگر و گویندگی آقای محمد خاقانی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 18:30 و تکرار آن روز آدینه ساعت 14 از شبکه الکوثر پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 752

به "زائران آمریکایی اربعین در قاب تصویر صرخة الحریة" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائران آمریکایی اربعین در قاب تصویر صرخة الحریة"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید