سه شنبه 3 دی ، شاخص بورس از 362 هزار واحد گذشت

به گزارش تور فرانسه، معاملات امروز بورس درحالی به انتها رسید که شاخص کل این بازار با 2893 واحد صعود، به 362 هزار و 259 واحد رسید.

سه شنبه 3 دی ، شاخص بورس از 362 هزار واحد گذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امروز بر خلاف روز گذشته شاخص کل با معیار هم وزن نیز همسو با شاخص کل بود و با 976 واحد رشد، رقم 113 هزار و 581 واحد را ثبت کرد.

همچنین امروز 519 هزار معامله توسط معامله گران انجام شد که 22 هزار و 737 میلیارد تومان ارزش داشت که نسبت به روز گذشته کم شده است.

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نمادها تاثیر بیشتری در فرایند صعودی بازار داشتند و در مقابل نماد فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیر منفی را نسبت به سایر نمادها در بازار داشت.

پربیینده های امروز بورس، بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، سایپا، س. صنایع شیمیایی ایران، فولاد مبارکه اصفهان و ایران ترانسفو بودند.

  • شاخص کل فرابورس 52 واحد رشد کرد

معامله گران امروز نیز مانند روز گذشته شاهد رشد شاخص کل فرابورس بودند؛ به طوریکه این شاخص با 52 واحد رشد در رقم 4666 واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس 276 هزار معامله به ارزش 12 هزار و 900 میلیارد تومان انجام دادند که نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

امروز سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین های اداری ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، داروسازی آوه سینا، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و سرمایه گذاری توسعه گوهران امید نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

  • ثبت رکورد رشد 100 درصدی بورس از ابتدای سال
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 106

به "سه شنبه 3 دی ، شاخص بورس از 362 هزار واحد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شنبه 3 دی ، شاخص بورس از 362 هزار واحد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید