صدور 53 موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری

به گزارش تور فرانسه، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان بیان نمود: 53 فقره موافقت اصولی برای ایجاد و راه اندازی طرح های گردشگری در این استان صادر شد.

صدور 53 موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رضا بردبار گفت: این تعداد موافقت اصولی برای اجرای پروژه های گردشگری مانند اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی بین راهی و هتل با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 288 میلیارد تومان در کرمان صادر شده است.

بردبار اضافه نمود: هرگونه سرمایه گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری کرمان گردد استقبال می کنیم. تمام کوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آماده سازی زیرساخت های لازم برای ایجاد و راه اندازی زیرساخت های گردشگری است که تا به امروز به خوبی اجرا شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان ادامه داد: استان دارای ظرفیت ها و جاذبه های متنوع گردشگری زیادی است. امیدواریم بتوانیم در سال جدید که سال جهش فراوری نام گرفته با تقویت زیرساخت های بخش گردشگری گام های موثری برای افزایش اشتغالزایی و رونق حوزه گردشگری این استان برداریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 454

به "صدور 53 موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 53 موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید