صعود کریمی و فیروزپور به نیمه نهایی، باخت قیاسی

به گزارش تور فرانسه، در جریان رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد بازی های کشور های اسلامی، رضا مومنی و مرتضی قیاسی برابر رقبای خود تن به شکست دادند.

صعود کریمی و فیروزپور به نیمه نهایی، باخت قیاسی

در جریان رقابت های کشتی آزاد بازی های کشور های اسلامی در ترکیه، 5 نماینده ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم که با حضور 10 کشتی گیر برگزار می گردد، رضا مومنی پس از استراحت در دور اول، مقابل وحیداف از تاجیکستان 6 بر 4 مغلوب شد. مومنی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در وزن 65 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور داشتند، مرتضی قیاسی در دور اول مقابل حمزه آلاجا از ترکیه با نتیجه 6 بر 2 به رجحان رسید، اما در دور دوم برابر حاجی علی اف دارنده مدال های طلای دنیا و نقره و برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه 8 بر 4 مغلوب شد.

در وزن 74 کیلوگرم که 12 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست برابر اریلماز از ترکیه 9 بر 6 به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل ایساکوف از اردن 13 بر 4 به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 86 کیلوگرم که 8 نفر شرکت نموده اند، علیرضا کریمی در دور اول مقابل کاریپبایف از قرقیزستان 10 بر صفر پیروز شد. کریمی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران الجزایر و چاد می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور نخست برابر بایس کوباتوف از قرقیزستان 10 بر صفر به رجحان رسید. وی در دور بعد با ماحمدبکوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

مسابقات اوزان فوق امشب چهارشنبه با تعیین شدن نفرات برتر به سرانجام می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1648

به "صعود کریمی و فیروزپور به نیمه نهایی، باخت قیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود کریمی و فیروزپور به نیمه نهایی، باخت قیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید