ظرفیت های ناشناخته گردشگری استان ایلام معرفی گردد

به گزارش تور فرانسه، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: باید ظرفیت های ناشناخته گردشگری استان ایلام معرفی گردد.

ظرفیت های ناشناخته گردشگری استان ایلام معرفی گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا فروردین 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ایلام، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در جلسه ارتقای امنیت گردشگران خارجی در ایلام گفت: شروع امامت حضرت ولی عصر(عج) را به تمامی مردم عزیز تبریک عرض می کنم.

وی با تشکر از تمامی دستگاه های عضو برگزاری مراسم اربعین، اضافه نمود: با تدابیری که در سطح ملی توسط رییس شورای امنیت کشور و دبیر شورای امنیت و دیگر ارگان های کشور اندیشیده شده بود مراسم اربعین سال جاری بدون کوچکترین حرکت ضد امنیتی برگزار گردید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه استان ایلام در حوزه گردشگری ظرفیت های بالایی دارد بیان کرد: در حوزه گردشگری اقدامات مناسبی اجرا شده است اما برای رسیدن به شرایط مطلوب هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

وی گفت: ضروری است که ظرفیت های ناشناخته از جمله یادمان های دفاع مقدس که نقاط بکری برای گردشگران خارجی است در استان ایلام معرفی شوند.

کلانتری گفت: استان ایلام با داشتن جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار در آستانه تبدیل شدن به قطب گردشگری است.

وی با بیان اینکه توریست درمانی نیز یک فرصت طلایی برای توسعه استان ایلام است اضافه نمود: صنعت توریسم بعد از صنعت نفت صندلی ویژه ای دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که با توسعه این حوزه و صنعت زمینه های توسعه پایدار و ایجاد اشتغال نیز فراهم می گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام توضیح داد: مرز مهران که یکی از پرترددترین مرزهای کشور است می تواند یک فرصت بسیار خوب برای توسعه استان ایلام باشد.

وی گفت: برای گردشگران خارجی صنایع دستی متنوع و ارزان سازی و تغییر مدل باید در نظر گرفته گردد که سبب جذب بیشتر گردشگران گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام نیز در این جلسه گفت: در دو سال گذشته با توجه به اهمیت امنیت گردشگران خارجی شورای امنیت نسبت به تشکیل کمیته ارتقای امنیت گردشگران خارجی اقدام کرد.

عبدالمالک شنبه زاده اضافه نمود: ما امنیت گردشگران خارجی که شامل پیشگیری از هرگونه تهدید نسبت به گردشگران را تامین می کنیم.

وی بیان کرد: از دستگاه های عضو تقاضا داریم که به منظور پیشگیری از هرگونه ناامنی و تهدید علیه گردشگران خارجی که در استان حضور پیدا می نمایند، اقدامات لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: توسعه گردشگری در استان می تواند زمینه های اشتعال و کاهش بیکاری و توسعه همه جانبه استان را به دنبال داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 141

به "ظرفیت های ناشناخته گردشگری استان ایلام معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های ناشناخته گردشگری استان ایلام معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید