عشق و عاشقی با هزینه دوومیدانی!

به گزارش تور فرانسه، پرتابگر دیسک ایران که برای آماده سازی جهت کسب سهمیه المپیک به بلاروس اعزام شده بود، قصد دارد در این کشور ازدواج کند.

عشق و عاشقی با هزینه دوومیدانی!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوومیدانی در زمان سرپرستی ایرج عرب، حسین رسولی و بهنام شیری را بدون هیچ همراهی به اردوی بلاروس اعزام کرد تا به گفته خود برای سه ماه زیر نظر جورجی کولنوچنکو تمرین کنند. البته اقامت این دو ورزشکار به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماه و تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شد.

نقش فدراسیون عرب در اردوی این دو ورزشکار و ارتباط با مربی آنها همیشه ابهاماتی داشت چرا که شنیده می شد فدراسیون مکاتبه و قراردادی با جورجی کولنوچنکو نداشته و صرفا پول را به رسولی و شیری داده تا هزینه مربی خود را پرداخت کنند. علاوه بر این، طولانی مدت بودن اردو و تنها یک بار شرکت در مسابقه در این مدت باعث شد شناخت درستی از فرایند پیشرفت آنها در دست نباشد؛ موضوعی که بعدها با بهانه شیوع کرونا، حل و فصل شد!

نکته قابل توجه دیگر در مورد اردوی این دو ورزشکار این است که پس از ماه ها ممنوعیت پرواز بالاخره شرایط بازگشتشان به کشور فراهم شد اما تنها بهنام شیری بود که در تاریخ 11 خرداد به کشور برگشت و حسین رسولی در بلاروس ماند. مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی پس از چند روز سکوت در این مورد صحبت کرد و به نقل از پدر رسولی گفت که این ورزشکار قصد ازدواج در بلاروس را دارد!

هدف از اردوی بلاروس آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک توکیو بود و شاید این انتظار را به وجود می آورد که تمرکز پرتابگر دیسک ایران صرفا بر اردو و تمرینات خود باشد، نه اینکه در پایان اردو و پس از صرف هزینه های زیاد خبر برنگشتن او به ایران و پیگیری برای ازدواجش منتشر شود. رسولی بارها به شرایط مالی خود در بلاروس انتقاد کرد و خواستار صرف هزینه های بیشتری از سوی فدراسیون شد اما گویا بیش از آنکه در قبال این هزینه ها از سوی فدراسیون دوومیدانی بر اردو تمرکز کند، به دنبال عاشقی و ازدواج بوده است.

شاید بهتر است رویه اعزام ورزشکاران به کشورهای دیگر بدون سرپرست و نظارت دقیق از بین برود تا حداقل زمانی که هزینه های دلاری از سوی یک فدراسیون صرف می شود این اطمینان وجود داشته باشد که هدف از اعزام ورزشکار تنها پیشرفت ورزشی است نه مسائل دیگر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 571

به "عشق و عاشقی با هزینه دوومیدانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشق و عاشقی با هزینه دوومیدانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید