فرار از استرس با توپ استرس

به گزارش تور فرانسه، توپ های استرس را خودتان بسازید و همیشه همراه داشته باشید.

فرار از استرس با توپ استرس

توپ های استرس معمولاً مقدار کف دست هستند و برای تسکین اضطراب، تمرکز انرژی و حتی شکلی از ورزش برای عضلات کف دست و انگشتان به کار می فرایند و مفید هستند. با اینکه این نام خودش تصویر فشار و عصبانیت را القا می کند اما در واقع این توپ های ورزشی می توانند خیلی جالب و سرگرم کننده باشند و در رنگ های روشن ساخته شوند. مطمئن باشید اعتیاد به این توپ ها حتمی است زیرا وقتی در کف دستان خود می گیرید حس خوبی به شما می دهد.

با استفاده از موادی که در ادامه ذکر می کنیم می توانید یک توپ استرس به مقدار کف دست را برای استفاده معمولی، مثلاً 5 دقیقه، درست کنید. چندتایی درست کنید و در هر جایی که راحت هستید مثل کیف دستی، میز کار، داشبورد ماشین یا کوله پشتی خود بگذارید تا همه جا راحت به آن دسترسی داشته باشید. حتی می توانید آنها را به شیوه های جالب رنگ آمیزی کنید و به عنوان هدایای کوچک به میهمانان خود در فصل تعطیلات نوروز که به زودی فرا می رسد بدهید.

چیزهایی که لازم دارید:

  • 2 بادکنک در ابعاد میانه و رنگ های مختلف
  • قیف
  • قاشق
  • سه چهارم پیمانه برنج خشک
  • قیچی

نکته:

اگر برنج دم دست ندارید یا دوست دارید توپ استرس شما بافت نرم تری داشته باشد، بادکنک را با چیزهای جایگزین مشابه به همین روشی که در ادامه آموزش می دهیم پر کنید. چیزهایی مثل آرد، نشاسته و حتی شن نرم می تواند جایگزین های عالی باشند.

مراحل ساخت توپ استرس

مرحله اول:

دهانه یکی از بادکنک ها را روی لوله قیف بکشید. حتماً رنگ و طرحی را انتخاب کنید که دوست دارید زیرا این بادکنک روی بادکنک دیگر کشیده می شود. رنگ های بنفش و طلایی عالی هستند. طبق تحقیقات دانشگاه جیمز مدیسون، کودک درون ما این رنگ ها را بیشتر می پسندد.

مرحله دوم:

وقتی دهانه بادکنک را دور دهانه قیف کشیدید، سه چهارم قاشق برنج یا هر ماده جایگزین دیگری که دوست دارید داخل بادکنک بریزید. برای پر کردن بادکنک بیشتر از حجم فعلی آن، از ته قیف برای فشار ملایم برنج استفاده کنید تا دیواره های بادکنک مواد بیشتری را در خود جای دهد.

مرحله سوم:

بادکنکی که از برنج پر شده است را درست از زیر دهانه قیچی کنید و کمی را خالی باقی بگذارید تا مواد بیرون نریزد. سپس، بادکنک دوم را کمی آن طرف تر از دهانه بچینید تا دهانه کاربردی و قابل کار کردن ایجاد کنید.

مرحله چهارم:

کناره های ورودی بادکنک را جمع کنید و بادکنک دوم را محکم روی بادکنکی که پر از برنج است بکشید تا دهانه برش خورده بادکنک اصلی را در بر بگیرد.

مرحله پنجم:

بادکنک های پوشیده شده را بین دستان خود بغلتانید تا توپ استرس شکل گرد به خود بگیرد.

حالا توپ استرس شما کامل شده و آماده برای استفاده معمولی خودتان است. یا اگر دلتان خواست آنها را در زمان های پرمشغله مثل امتحانات، شروع یک شغل نو یا در فصل تعطیلات به عزیزان خود هدیه دهید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1645

به "فرار از استرس با توپ استرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار از استرس با توپ استرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید