قیمت میوه های نوبرانه

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه وجود ندارد، گفت: هم اکنون میوه های نوبرانه جایگزین میوه های فصل قبل شده است.

قیمت میوه های نوبرانه

او با اشاره به اینکه هندوانه، طالبی و ملون جایگزین میوه های فصل قبل شده اند، اضافه نمود: در شرایط کنونی چغاله بادام، گوجه سبز و هلو جایگزین میوه های قبل نشده اند، اما به طور کلی مسئله ای در زمینه عرضه نداریم.

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه های نوبرانه در بازار بیان نمود: در حال حاضر هر کیلو توت فرنگی گلخانه با نرخ 30 تا 40 هزار تومان، توت فرنگی جیرفت 15 تا 30 هزار تومان، طالبی 6 تا 10 هزار تومان، گوجه سبز برغان 40 تا 80 هزار تومان، گوجه سبز شمال 15 تا 35 هزار تومان و ملون 5 تا 10 هزار تومان در میدان مرکزی و حداکثر با احتساب 35 درصد سود در مغازه های سطح شهر عرضه می گردد .

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلو سبزی جور(پلو، آش و قورمه) را 3 تا 5 هزار تومان و سبزی خوردن را 5 تا 7 هزار تومان اعلام نمود.

کارگر درباره آینده بازار میوه گفت: با عرضه انبوه میوه های نوبرانه و جایگزینی آن ها با میوه های فصل قبل، اصطلاح سیاه بهار از بین می رود، بنابر بازدید و آنالیز های میدانی، مغازه داران از سود مصوب قانونی 35 درصد کمتر هم لحاظ می نمایند.

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1127

به "قیمت میوه های نوبرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میوه های نوبرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید