موانع تعطیلی کارخانه های آسفالت رفع می شود

به گزارش تور فرانسه، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: موانع پیش روی کارخانه های تولید آسفالت به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شده و نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

موانع تعطیلی کارخانه های آسفالت رفع می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرزاد قلندری، معاون امور عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی استان اردبیل، اظهار کرد: در بخش عمرانی و اجرایی ضرورت دارد مالک فرآیند معین شده و در کنار آن متولیان امر با برگزاری دوره های آموزشی به ویژه با موضوع آسفالت و بتن فعالان را با استانداردها و روش های جدید آشنا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما با یک ادبیات مشترک در جلسه شورای فنی برای همه استان با همفکری اعضای شورای فنی تصمیم گیری می کنیم و انتظار می رود مدیریت فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بررسی عملکرد 6 ماه گذشته علل و عوامل اجرا نشدن برخی از مصوبات را احصا و اعلام کند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کمیته مصالح باید گزارش خود را از نحوه تولید بتن و آسفالت و رعایت استانداردها در این زمینه اعلام کند تا با یک نسخه واحد برای رفع شدن ایرادات تصمیم گیری شود.

قلندری از نظام مهندسی، استاندارد، راه و شهرسازی و دیگر متولیان خواست؛ در این زمینه پای کار بوده تا با انجام ماموریت ها و مسئولیت ها شرایط خوبی را در حوزه فنی و اجرایی در استان رقم بزنند.

وی بیان نمود: قرار نیست مسئولان و متولیانی خارج از این نشست مسائل فنی و اجرایی را در استان رفع کنند و بهتر است با یک فهم و ادبیات مشترک در تولید مصالح، بتن و آسفالت استاندارد در این زمینه به جمع بندی برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل شرح داد: در بخش صدور مجوزها صنعت، معدن و تجارت باید پای کار بیاید تا ضمن تسریع در این زمینه بحث پاسخگوئی به استعلامات و نظارت ها را نیز به شکل یکپارچه انجام دهد.

قلندری متولی تولید بتن را سازمان نظام مهندسی و آسفالت را راه و شهرسازی معرفی کرد و گفت: در قالب یک کمیته تخصصی و با موضوع دفتر فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بهتر است این ماموریت به شکل شایسته به انجام برسد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل کارخانه های آسفالت به زودی جلسه ای با فعالان این حوزه برگزار خواهد شد تا با یک آسیب شناسی دقیق موانع رفع و کارخانه های آسفالت بخش خصوصی و شهرداری ها به چرخه تولید بازگردند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با یک نگاه متوازن و برنامه ریزی دقیق فعالیت ها در این حوزه انجام خواهد شد و انتظار می رود با اولویت قرار دادن واگذاری پروژه عمرانی به پیمانکاران بومی زمینه جلب رضایت آنها با اشتغال جوانان استان فراهم آید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 597

به "موانع تعطیلی کارخانه های آسفالت رفع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع تعطیلی کارخانه های آسفالت رفع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید