واحدهای مسکونی روستایی گنبدکاووس هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران: مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: 200 واحد مسکونی روستایی شهرستان گنبد در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

واحدهای مسکونی روستایی گنبدکاووس هفته دولت به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن در ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

ولی الله رضایی در گفت وگو با خرنگار خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار کرد: طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی شهرستان گنبدکاوس با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به اجرای طرح های هادی روستائی به منظور کاهش خسارات حوادث، افزایش سطح رفاه روستائیان و ممانعت از مهاجرت به شهرها ،گفت: برای تکمیل پروژه های طرح های هادی نیمه تمام و اولویت دار جدید شهرستان گنبدکاووس به بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس بابیان اینکه از شروع اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی ازسال 84 تا به امروز ، 8 هزار و 935 واحد مسکن روستایی تسهیلات دریافت کردند، اضافه نمود: پرداخت تسهیلات به متقاضیان سال جاری نیز ادامه دارد.

رضایی ، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون ریالی برای انجام تعمیرات مسکن روستایی را از دیگر برنامه های بنیاد مسکن اعلام و توضیح داد: سال گذشته به 81 متقاضی این شهرستان تسهیلات قرض الحسنه تعمیرات مسکن پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس صدور 273 جلد سند مالکیت مسکن روستایی با همکاری اداره ثبت و اسناد این شهرستان و نیز تکمیل طرح هادی در 7 روستای بخش مرکزی با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال را از دیگر فعالیت های این بنیاد درسال 92 خاطرنشان کرد.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 390

به "واحدهای مسکونی روستایی گنبدکاووس هفته دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مسکونی روستایی گنبدکاووس هفته دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید