واگذاری محتوای مشاوره ای شبکه شاد به خراسان رضوی

به گزارش تور فرانسه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دبیرخانه فراوری محتوای مشاوره در شبکه شاد به خراسان رضوی واگذار شد.

واگذاری محتوای مشاوره ای شبکه شاد به خراسان رضوی

علیرضا ملک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و به منظور وحدت رویه، انسجام بخشی در امور و بهره گیری موثر از ظرفیت و توانمندی تمامی استان ها، دبیرخانه کشوری تهیه و فراوری محتوا با موضوع مشاوره تحصیلی و شغلی در خراسان رضوی و دبیرخانه کشوری تهیه و فراوری محتوا با موضوع ارتقای بهداشت روانی - اجتماعی در استان فارس تشکیل شده است.

او اضافه کرد: تمامی فراوریات و آثار علمی، هنری، فرهنگی و ادبی مربوط به همکاران و دانش آموزان استان که در سطح ملی و با کیفیت مطلوب و قابل بهره برداری برای همگان باشد، به تفکیک هر موضوع به دبیرخانه مربوط در این دو استان ارسال خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: آثار ارسالی پس از ویرایش و تدوین، در یک فرمت تعیین و هماهنگ قرار گرفته و سپس منتشر می گردد. این آثار باید فاقد هر گونه نام و نشان و تبلیغات بوده و صرفا با نام معاونت پرورشی و فرهنگی (دبیرخانه کشوری) در شبکه شاد منتشر شده و به صاحبان آثار برگزیده، جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

/ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 461

به "واگذاری محتوای مشاوره ای شبکه شاد به خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری محتوای مشاوره ای شبکه شاد به خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید