ونتورا گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا نبود

به گزارش تور فرانسه، یک رسانه ایتالیایی فاش کرد که سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال این کشور گزینه ارجح سران فدراسیون برای دریافت جای سرمربی پیشین آتزوری نبوده است.

ونتورا گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا نبود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا تابستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، این روزها کمتر رسانه ای در ایتالیاست که گزارش یا تحلیلی در نقد عملکرد جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا نداشته باشد.

بعد از باخت سنگین 3 بر صفر در خانه اسپانیا در ماه سپتامبر که عملاً رؤیای صعود مستقیم به جام جهانی را برای آتزوری بر باد داد، مردان ونتورا آدینه شب با قبول تساوی یک بر یک در بازی خانگی شان برابر مقدونیه، رسماً این شانس را از دست دادند که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. با این حال چیزی که خشم طرفداران آتزوری را برانگیخت بی انگیزگی، بازی ضعیف و بی برنامگی و تاکتیک های اشتباه تیم ملی کشورشان برابر مقدونیه بود که بسیاری از آنها ونتورا را مسبب آن می دانند. بسیاری سرمربی پیشین تورینو را در حد راهنمایی تیم ملی ایتالیا نمی دانند و برای برکناری او لحظه شماری می نمایند.

اکنون اما سایت کالچومرکاتو خبری را منتشر کرد که حسرت طرفداران تیم ملی ایتالیا را دو چندان نموده است. این سایت ایتالیایی مدعی شده که کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از کناره گیری آنتونیو کونته از راهنمایی آتزوری، کوشش کرد که لوچانو اسپالتی را جانشین او کند.

کونته تابستان سال گذشته پس از سرانجام قراردادش با ایتالیا و رساندن آتزوری به یک چهارم نهایی یورو 2016 به دلیل خلف وعده مسئولان فدراسیون و عدم همکاری باشگاه ها با او، حاضر به ادامه فعالیتش در این تیم نشد و به همین دلیل تاوکیو به سراغ اسپالتی رفت، کسی که در آن موقع هنوز یک سال دیگر به سرانجام قراردادش با رم باقی مانده بود و به همین دلیل پیشنهاد راهنمایی تیم ملی کشورش را رد کرد.

کالچو مرکاتو نوشته است که تاوکیو به اسپالتی قول داده بود که کارش در تیم ملی به مراتب کم استرس تر از مسئولیتش در جالوروسی باشد اما سرمربی حال حاضر اینتر به او گفته بود که آمادگی مربیگری در رده ملی را ندارد و ترجیح می دهد به صورت روزمره و در رده باشگاهی به مربیگری ادامه دهد. به همین دلیل هم تاوکیو به سراغ ونتورایی رفت که عملکردش در تورینو امیدوار نماینده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 294

به "ونتورا گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید