یارانه دیگری که همین ماه واریز می شود

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران : پس از واریز یارانه معیشتی در شب گذشته که 60 میلیون نفر را شامل می شود، در همین ماه چه یارانه دیگری قرار است واریز شود؟

یارانه دیگری که همین ماه واریز می شود

به گزارش به نقل از توسعه نیوز، شب گذشته یارانه معیشتی برای مشمولان آن واریز شد. مبلغ این یارانه همانند ماه های قبلی برای خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی بوده است.

حدود هفت میلیون نفر از کسانی که یارانه معیشتی می گیرند در آذر پارسال مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را گرفتند که هفتمین قسط آن از یارانه این ماه وام گیرندگان کسر می شود

اما پس از واریز یارانه معیشتی در شب گذشته که 60 میلیون نفر را شامل می شود، در همین ماه چه یارانه دیگری قرار است واریز شود؟

در دهه سوم تیر ماه امسال یارانه نقدی 45 هزار تومانی قرار است به مانند گذشته به خانوار مشمول پرداخت شود. در این مورد به نظر نمی رسد تغییر نوی رخ داده باشد و احتمالا نهایتا تا دو هفته دیگر این مبلغ در حساب بانکی مشمولان خواهد بود.

در این مورد تنها اتفاق نو این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است: کسانی که در سال 1393 از ثبت نام یارانه ها جا مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند، می توانند طبق شرایطی که اعلام خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند .

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1249

به "یارانه دیگری که همین ماه واریز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه دیگری که همین ماه واریز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید