1459 نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی بهره مند شدند

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هزار و 459 بیمار در شش ماه نخست امسال از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر استان بهره مند شدند.

1459 نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی بهره مند شدند

مجیدرضا لطیفی، امروز شنبه 17 مهر به رسانه ها خاطرنشان کرد: در این مدت 743 بیمار برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به این مرکز مراجعه داشته اند.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: فیزیوتراپی این مرکز دارای تجهیزات مدرن و منحصر به فرد همانند دستگاه شاک ویوتراپی، تخت کشش، CPM، لیزر پرتوان، دستگاه الکتروتراپی دو کاناله و چند کاناله، دستگاه اولتراسوند و از این قبیل است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان ها در عرصه فعالیت های بهداشتی، درمانی و توانبخشی حضور پیدا نموده است.

وی توضیح داد: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر طرف قرارداد تمامی بیمه ها بوده و با حداقل تعرفه هر روزه در 2 شیفت صبح و عصر در 2 واحد مستقل خواهران و برادران آماده پذیرش بیماران است.

لطیفی از ارائه خدمات ارتوپدی فنی به 107 بیمار اطلاع داد و گفت: بعلاوه در این مدت به 310 مراجعه کننده خدمات کار درمانی ارائه شده است؛ در بخش کاردرمانی با بازتوانی فرد برای داشتن زندگی مستقل و بدون احتیاج به اطرافیان به درمان بیماران یاری می گردد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 299 بیمار هم از ابتدای امسال از خدمات گفتار درمانی هلال احمر بهره مند شدند، گفت: جمعیت هلال احمر در خدمت به احتیاجمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به واکسیناسیون کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر استان اضافه نمود: در ایام شیوع کرونا برای تامین سلامت و بهره گیری از توان نیروهای داوطلب نزدیک به یک هزار نفر از این افراد واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1366

به "1459 نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1459 نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید