5 راه سریع رسیدن به ابروهای مجذوب کننده و خوش فرم

به گزارش تور فرانسه، در ادامه گفت و گویی داشتیم با دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تا بهترین روش های لیفت ابرو را معرفی کنند. دکتر نجف بیگی عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و یکی از شناخته شده ترین پزشکان در حوزه جراحی های زیبایی و جوان سازی چهره هستند.

5 راه سریع رسیدن به ابروهای مجذوب کننده و خوش فرم

5 روشی که دکتر نجف بیگی در مورد زیباتر کردن ابرو و مجذوب کننده کردن چهره با لیفت معرفی کردند:

  • لیفت ابرو اندوسکوپیک
  • لیفت ابرو کرونال
  • لیفت ابرو از خط رویش مو
  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

در ادامه در مورد این روش ها و مزیت های هر کدام توضیحاتی داده شد که پیشنهاد می کنیم اگر در پی مجذوب کننده کردن ابروها و چهره خود هستید، قبل از هر اقدامی حتما بخوانید.

لیفت ابرو با جراحی

افزایش سن معمولاً باعث پایین رفتن و افتادگی ابروها می شود. با از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست و بافت نرم زیر آن، فاصله بین ابروها و مژه ها نیز کوتاه تر می شود. موقعیت پایین ابروها می تواند شما را خسته، عصبانی یا غمگین نشان دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا ببرد و ظاهر شاداب تر و دلپذیرتری را ایجاد کند.

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی زیبایی، اشاره کرد:

با داشتن ابروهای پایین افتاده که ممکن است به افتادگی پلک نیز منجر شود، لیفت ابرو با جراحی روش بسیار مناسبی برای فرد خواهد بود. لیفت ابرو را می توان به تنهایی یا با سایر روش های صورت مانند جراحی پلک (بلفاروپلاستی) یا لیفت صورت، انجام داد.

چه کسانی برای لیفت ابرو مناسب هستند؟

کاندیداهای ایده آل برای لیفت ابرو کسانی هستند که دارای موارد زیر باشند:

  • افتادگی در ابروها
  • عدم تقارن در ابروها
  • ظاهر خسته یا عصبانی
  • خطوط افقی در سراسر پیشانی

قبل از لیفت ابرو لازم است این موارد را رعایت کنید:

سیگار نکشید: سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند فرایند بهبودی را کند نماید. در صورت سیگار کشیدن، پزشک توصیه می کند که قبل از جراحی و در دوران نقاهت سیگار را ترک کنید.

از مصرف برخی داروها خودداری کنید: به احتمال زیاد باید از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهاب و مکمل های گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد، اجتناب کنید.

انواع لیفت ابرو با جراحی

دکتر نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی اظهار داشت که تکنیک های لیفت ابرو بسته به نتایج دلخواه شما، فرق دارد. تکنیک خاصی که جراح شما انتخاب می کند محل برش ها و اسکارهای ناشی از آن را تعیین می کند.

جراح شما ممکن است از یکی از تکنیک های زیر استفاده کند:

لیفت ابرو آندوسکوپیک: در این روش، جراح چندین برش کوچک پشت خط موی شما ایجاد می کند. او سپس یک لوله نازک بلند با چراغ و دوربین کوچک نصب شده در انتهای آن (آندوسکوپ) را از طریق یکی از برش ها وارد می کند تا ماهیچه ها و بافت های زیر پوست شما را مشاهده کند.

لیفت ابرو کرونال: جراح شما یک برش در پشت خط مو، در بالای سر شما، گاهی از بالای یک گوش تا گوش دیگر و یا عمدتا در بالای سر، ایجاد می کند. سپس پوست پیشانی شما در موقعیت نو خود قرار می گیرد؛ در حالی که پوست سر در جلوی برش با پشت سر، همپوشانی دارد.

پوست اضافی برداشته می شود و سپس محل شکاف به جای مانده به هم دوخته می شود. این روش معمولاً در افرادی انجام نمی شود که دارای موهای بلند، موهای نازک یا احتمال ریزش مو دارند.

لیفت ابرو از خط مو: جراح شما یک برش بین بالای پیشانی و ابتدای خط مو ایجاد می کند. او اندازه کمی از پوست و بافت را از بالای پیشانی شما حذف می کند تا پوست سر شما دست نخورده باقی بماند. در نتیجه خط موی شما به عقب کشیده نمی شود و بخیه ها دقیقا در ابتدای خط رویش مو زده خواهد شد.

لیفت ابرو از خط رویش مو اغلب در صورتی استفاده می شود که فردی دارای خط رویش با عقب نشینی زیادی باشد. با این حال، بسته به فرایند بهبودی و رعایت مراقبت های بعد از عمل، ممکن است یک اسکار بسیار نازک و کمرنگ در امتداد خط رویش مو قابل مشاهده باشد.

آیا نتایج لیفت ابرو با جراحی، دائمی است؟

بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو، ظاهر جوان تری به چهره شما می دهد. حتی ممکن است ده سال شما را جوان تر نشان دهد. با این حال باید به خاطر داشته باشید که نتایج لیفت ابرو برای همیشه دوام نخواهد داشت. با افزایش سن ممکن است پوست صورت شما دوباره شروع به افتادگی کند. آسیب ناشی از نور خورشید همچنین می تواند پوست شما را پیر کند.

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با استفاده از نخ از جمله نخ های PDO یک روش زیبایی غیر جراحی است که می تواند جایگزین موقتی برای لیفت با جراحی باشد. این نخ ها برای بالا کشیدن و سفت کردن ابروها و قسمتی از صورت و نواحی بالای چشم ها، برای از بین بردن چین و چروک صورت و اطراف چشم، تنظیم خطوط ابرو و اصلاح افتادگی پلک یا افتادگی ابرو، استفاده می شود.

لیفت ابرو با استفاده از نخ یک جایگزین غیر جراحی و بسیار کم تهاجمی برای لیفت جراحی است. این روش، ظاهر جوان تر صورت را بدون جای زخم و با حداقل عوارض، ارائه می دهد. برای مشاهده نمونه کار های لیفت ابرو با نخ دکتر نجف بیگیاینجا کلیک کنید.

مراقبت های پس از لیفت ابرو با نخ

  • پس از انجام این عمل، معمولاً کبودی، تورم و درد جزئی مشاهده می شود که معمولاً طی چند روز برطرف می شود. برای کاهش تورم و کبودی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • به طور معمول حدود 2 هفته طول می کشد تا کاملا بهبود یابید. ممکن است در گوشه ابرو به دلیل اتصال نخ، دچار موج و چین در پوست شوید. نگران این موضوع نباشید زیرا طی یک تا 2 هفته، این موارد به آرامی برطرف می شود.
  • تا 24 ساعت از شست و شوی صورت با آب و صابون خودداری کنید. برای جلوگیری از عفونت 1 تا 2 روز آرایش نکنید..

ماندگاری لیفت ابرو با نخ

نخ های PDO با گذشت زمان قابل جذب شدن هستند. آنها معمولاً از طریق هیدرولیز ساده در حدود 3 تا 6 ماه تجزیه و جذب می شوند. حتی هنگامی که نخ های PDO حل شده اند، باز هم اثر لیفتینگ و بازسازی کننده روی پوست دارند. نتیجه عمل بسته به شلی پوست شما و توانمندی جراح زیبایی، می تواند بین 1 تا 3 سال ماندگاری داشته باشد.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس نوعی عمل است که خط اخم بین ابروهای شما را درمان می کند و ارتفاع ابروهای شما را بالا می برد. بوتاکس با شل کردن ماهیچه های بین و اطراف ابرو، این امکان را می دهد که عضلات پیشانی، بافت شل شده زیر ابروها را بالا بکشند. در نتیجه ابروها لیفت می شوند و چشم ها بازتر خواهد شد. هزینه بوتاکس ابرو دکتر آرش نجف بیگی چقدر است؟ را در این مقالهمطالعه کنید.

نتایج لیفت ابرو با بوتاکس

طبق گزارش آکادمی پوست آمریکا (AAD)، نتایج تزریق بوتاکس به طور میانه حدود چهار ماه طول می کشد. در برخی از افراد می تواند تا 6 ماه نیز ماندگاری داشته باشد. البته علاوه بر شرایط بدنی فرد، نتایج لیفت ابرو با بوتاکس کاملا به نگهداری و مراقبت از پوست نیز بستگی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1431

به "5 راه سریع رسیدن به ابروهای مجذوب کننده و خوش فرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راه سریع رسیدن به ابروهای مجذوب کننده و خوش فرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید