6 باشگاه سری A دستمزد بازیکنان خود را پرداخت نکرده اند

به گزارش تور فرانسه، براساس گزارش های منتشرشده، شرایط شش باشگاه سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا در پرداخت دستمزد بازیکنان، خوب نیست.

6 باشگاه سری A دستمزد بازیکنان خود را پرداخت نکرده اند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایتالیایی رپابلیکا با انتشار گزارشی مدعی شد حداقل شش باشگاه سری A از ماه ژانویه و در پی شیوع ویروس کرونا، دستمزد بازیکنان خود را پرداخت ننموده اند. مسئولان این شش باشگاه ایتالیایی قرار است بحث پرداخت دستمزدهای عقب افتاده بازیکنان خود در ماه های ژانویه، فوریه و مارس را در سرانجام ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) مورد آنالیز قرار دهند.

چندین باشگاه سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا از جمله یوونتوس و رم برای کاهش دستمزد با بازیکنان خود در نتیجه بحران مالی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا به توافق رسیده اند، اما بعضی باشگاه های دیگر ایتالیایی نتوانسته اند در این زمینه با بازیکنان خود به توافقی مشترک دست پیدا نمایند.

بازیکنان شاغل در باشگاه های ایتالیایی البته می خواهند اطمینان حاصل نمایند این رقمی که از دستمزدشان کاسته می گردد، صرف یاری به پرداخت حقوق کارکنان باشگاه و یا به عنوان بخشی از صندوق مشارکت برای حمایت از تیم های نیمه حرفه ای و تیم های بانوان خواهد شد.

تمامی رویدادهای ورزشی ایتالیا از جمله سری A از تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده اند. باشگاه های ایتالیایی که از لحاظ مالی دچار بحران مالی شده اند، امیدوارند با از سرگیری مسابقات کمی از پیامدهای این بحران را کاهش دهند.

در حال حاضر بیشتر تیم های ایتالیایی پس از وقفه ای تقریباً دو ماهه، دوباره تمرینات خود را از سرگرفته اند. سازمان لیگ سری A ایتالیا هم اعلام نموده نشستی اضطراری در تاریخ 13 مِی (24 اردیبهشت) به منظور بحث درباره چگونگی از سرگیری بازی های به جامانده فصل جاری و حق پخش تلویزیونی این مسابقات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 624

به "6 باشگاه سری A دستمزد بازیکنان خود را پرداخت نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 باشگاه سری A دستمزد بازیکنان خود را پرداخت نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید