آرامش و آسایش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهداست

به گزارش تور فرانسه، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: آسایش و آرامش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و رشادت جانبازان، آزادگان و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

آرامش و آسایش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهداست

به گزارش خبرنگاران ایلام ؛ عباس شمس اللهی در اولین جلسه کمیته ایثارگران شرکت گاز استان ایلام در امسال اضافه کرد: هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از برکت خون شهدا و رشادت های دلیر مردان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس است.

وی گفت: هر کسی در هر جایگاهی که هست باید به نحو شایسته ای جانبازان، آزادگان و یادگاران شهدا را مورد تکریم قرار دهد تا از این طریق گوشه ای از زحمات آنان در زمان جنگ تحمیلی جبران گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام توضیح داد: جانبازان، ایثارگران و آزادگان گرمای بالای 50 درجه منطقه ها عملیاتی جنوب و غرب کشور را در زمان دفاع مقدس تحمل کردند تا یک وجب از خاک این مرز و بوم را به بیگانگان ندهند.

شمس اللهی اظهار داشت: ما هم در شرکت گاز استان می بایست با روحیه ایثارگری و خدمت صادقانه، برای گاز رسانی به منطقه ها مختلف شهری و روستایی کوشش کنیم و خدمت به منطقه ها محروم را در سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل و مسائل ایثارگران شاغل، اجرای قوانین و مقررات اداری، شفاف سازی قوانین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی، ملاقات با خانواده های معظم شهدا بعد از عادی شدن شرایط کرونا، تشکیل منظم و مستمر جلسات ایثارگران از وظایف مسئول و هماهنگ کننده امور ایثارگران این شرکت است و لازمست دغدغه این عزیزان پیگیری و نیازمندیهای ایشان برطرف گردد.

در سرانجام این جلسه، ضمن تشکر از پیگیری های مدیر عامل شرکت در امور ایثارگران، گزارش عملکرد امور ایثارگران شرکت ارائه و مورد آنالیز نهاده شد و برنامه های اجرایی امسال تشریح شد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1234

به "آرامش و آسایش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش و آسایش جامعه امروزی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید