شروع به کار کمیته کارشناسی برای آنالیز شرایط رشته های المپیکی

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، به دلیل بحران کرونا، لغو فعالیت ها ورزشی و مهمتر از همه تعویق یک ساله بازی های المپیک 2020 توکیو، پیگیری تمام اقدامات مرتبط با این بازی ها توسط مسئولان مربوطه در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش منتفی شد اما به دنبال صدور مجوز لازم برای از سرگیری تدریجی بعضی برنامه ها، رسیدگی به امور مرتبط با کاروان المپیک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شروع به کار کمیته کارشناسی برای آنالیز شرایط رشته های المپیکی

به همین دلیل قرار است از مهرماه آنالیز شرایط رشته های المپیکی با حضور نمایندگان مشترک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در قالب کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی انجام گردد؛ اقدام مهمی که پیش از شیوع و گستردگی کرونا در نشست مشترک با مسئولان فدراسیون ها و تیم ها انجام شد و تا مراحلی هم پیش رفت اما ادامه آن بعد از بحران ناشی از این ویروس منتفی شد.

نصرالله سجادی سرپرست کاوران ایران در المپیک توکیو، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی این کمیته و علی رغبتی عضو ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی و نماینده وزارت ورزش نفراتی هستند که ترکیب اصلی کمیته کارشناسی مربوطه را تشکیل می دهند. البته بعضاً برای برگزاری نشست ها و به تناسب شرایط رشته مورد نظر، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش نیز در جلسات شرکت خواهد داشت.

قرار است نشست آنالیز شرایط رشته های المپیکی با اولویت رشته های مدال آور شروع گردد اما هنوز برنامه زمان بندی آن نهایی نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 710

به "شروع به کار کمیته کارشناسی برای آنالیز شرایط رشته های المپیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کمیته کارشناسی برای آنالیز شرایط رشته های المپیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید