آلمان: تحریم روسیه اجتناب ناپذیر است!

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان مدعی شده چنانچه سازمان منع استفاده از تسلیحات شیمیایی گزارش آزمایشگاه های آلمان، سوئد و فرانسه را مبنی بر مسمومیت آلکسی ناوالنی با عامل اعصاب نوویچوک تائید کند؛ اتحادیه اروپا چاره ای جز تحریم مسکو نخواهد داشت.

آلمان: تحریم روسیه اجتناب ناپذیر است!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی همچنین مدعی شد که این تحریم ها باید هدف مند و متناسب (با جرم) باشند.

به ادعای ماس، نقض این چنینی کنوانسیون تسلیحات شیمیایی نباید بی پاسخ بماند و این نکته ای است که اروپا درباره آن اتفاق نظر دارد.

با این حال، ماس کوشش کرد تحریم پروژه انتقال گاز طبیعی نورد استریم 2 را امری غیرمنطقی نشان دهد چراکه به گفته وی، بیش از یکصد شرکت اروپایی که نیمی از آنها آلمانی هستند در این پروژه مشارکت می نمایند و تعلیق آن به قیمت بی کار شدن شمار زیادی از کارگران اروپایی تمام می گردد.

ناوالنی از منتقدین دولت مسکو است که ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت. بعدها طرفین اروپایی مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می داند، مسموم شده است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 741

به "آلمان: تحریم روسیه اجتناب ناپذیر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: تحریم روسیه اجتناب ناپذیر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید