افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اطلاع داد:افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دانشجویان این دانشگاه در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی-دانشجویی کشور درخشیدند و صاحب چندین مقام برتر شدند.

بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسین فاطمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر اضافه کرد: در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در 19 شهریور ماه سال 1400 در قطب های ده گانه علمی به صورت هماهنگ برگزار شد، محمد اکبری و آرمین احمدی کمرپشتی در رشته حقوق به ترتیب حایز رتبه های 3 و 6، نفیسه شناطی در رشته زیست شناسی حایز رتبه 11، فاطمه حسین زاده در رشته سلول های بنیادی و مهندسی بافت حایز رتبه 13 و سید علیرضا هادیان در رشته شیمی حایز رتبه 15 شدند.

شایان توجه است: اسامی برگزیدگان این دوره از المپیاد علمی دانشجویی در سایت مرکز المپیاد علمی کشور به نشانی http://olympiad.sanjesh.org/Fa/Default.aspx قابل دریافت است. هم چنین یادآوری می شود که برگزیدگان المپیاد جهت بهره مندی از تسهیلات معرفی به مقطع کارشناسی ارشد، تا حداکثر 17 آبان می بایست مطابق با دستورالعمل اعلام شده در سایت مرکز المپیاد، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1414

به "افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور" امتیاز دهید

2 کاربر به "افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره المپیاد علمی، دانشجویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید