اولین جلسه کمیته طبیعت گردی کردستان برگزار گردید

به گزارش تور فرانسه، اولین جلسه کمیته طبیعتگردی کردستان روز 6 مرداد ماه سال 99 با حضور معاون گردشگری و سرمایهگذاری، کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و گردشگری برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته طبیعت گردی کردستان برگزار گردید

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایهگذاری استان هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر بین سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل استان مطرح نمود و گفت: بحث اصلی این جلسه ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر برای اجرا و توسعه طرح سایت پرنده نگری در حاشیه دریاچه زریبار مریوان است.

او ادامه داد: در این جلسه ضوابط فنی مربوط به اجرای طرح سایت پرنده نگری آنالیز و نیز مقدار اعتبار لازم برای احداث سایت در اطراف دریاچه زریبار مریوان توسط کارشناسان حاضر در جلسه برآورد شد.

اسکندری دریاچه زریبار را یکی از مهمترین و اصلی ترین جاذبه های گردشگری کردستان دانست و اظهار کرد: اجرای هر چه بهتر طرح سایت پرنده نگری، حفاظت از محیط زیست با رویکرد گردشگری و پرنده نگری در اطراف دریاچه زریبار از اهداف اساسی اداره کل استان است که امیدواریم با کمک و کمک سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر اداره های ذیربط این اهداف عملی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 652

به "اولین جلسه کمیته طبیعت گردی کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه کمیته طبیعت گردی کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید