دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونایی اعلام شد

به گزارش تور فرانسه، دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان در شرایط کرونایی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونایی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران دانشگاه ازاد اسلامی طی بخشنامه ای دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونایی را خاطرنشان کرد.

با توجه عدم برگزاری هیچ آزمونی در اردیبهشت ماه سال 99، برای برگزاری آزمون ها در خرداد ماه به بعد نیز در هفته های آینده بسته به شرایط کل کشور تصمیم گیری و حداقل یک ماه قبل از آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

ضوابط مرتبط با امور آموزشی دانشجویان غیرپزشکی

از تاریخ 16 فروردین ماه 99 حضور کلیه دانشجویان در کلاس درس مجازی تابع ضوابط و مقررات آموزشی است. پیرو بخشنامه مورخ 10 فروردین 99 وزارت عتف و مصوب مورخ 17 فروردین ماه 99 ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا دروس نظری و بخش نظری دروس نظری - عملی کلیه مقاطع تحصیلی در نیم سال دوم 98-99 به صورت مجازی و با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه برگزار گردد.

در مواردی که واحد/ مرکز دانشگاهی امکان (سخت افزار و نرم افزار) برگزاری کلاس از جمله دروس معارف به صورت مجازی دارند، برگزاری کلاس ها توسط واحد/ مرکز پس از تایید ستاد آموزش مجازی استان و اعلام به ستاد مرکزی آموزش مجازی سازمان بلامانع است.

واحد ها و مراکز دانشگاهی می توانند از تاریخ 20 اردیبهشت ماه 99 کلاس های تحصیلات تکمیلی را به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمایند. کلاس های حضوری مقاطع کاردانی و کارشناسی کماکان به صورت مجازی بوده و در صورت اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آن دسته از دانشجویانی که در کلاس های مجازی شرکت نموده و تا سقف سه درس و حداکثر شش واحد را در دوره کاردانی و کارشناسی، نمرات کمتر از 12 و در دوره تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از 14 کسب نمایند، می توانند تا سرانجام سال تحصیلی 1399-1400 مازاد بر واحد های انتخابی مجددا بدون پرداخت شهریه انتخاب واحد نموده و نمره خود را جبران نمایند. مسئول برنامه ریزی و اجرایی کردن مناسب این سیاست معاونین آموزشی واحد ها خواهند بود.

دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی پس از امتحانات دروس نظری، با هماهنگی حوزه آموزش واحد های دانشگاهی طی برنامه اعلامی در ترم تابستان انجام شده و نمره درس در نیم سال دوم 98-99 ثبت خواهد شد.

در زمان آغاز آموزش حضوری، واحد ها و مراکز آموزشی می توانند روز های فوق العاده، ترجیحا پنجشنبه و آدینه نسبت به انجام فعالیت های آموزشی (برگزاری کلاس درس) و امور پژوهشی اقدام نمایند.

آزمون ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی (بخش کتبی و شفاهی) نیمسال دوم 98-99 باید ظرف مدت 10 روز کاری به پیوسته از تاریخ 28 تیرماه 99 لغایت 8 مرداد ماه 99 برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 745

به "دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید