رونمایی از 10 عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران در اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، مهران اوچی، رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل در جلسه شورای انتشارات جهاد دانشگاهی با بیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است و کتاب نقش کلیدی در گسترش آن دارد، گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل از ظرفیت های این نهاد محسوب می گردد و تا به امروز خدمات ارزنده ای را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ به جامعه ارائه نموده است.

رونمایی از 10 عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل

وی با اشاره به اینکه فعالیت های انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل نسبت به سال های گذشته رشد خوبی داشته است، ادامه داد: انتشار علوم مختلف در قالب کتاب توسط مرکز انتشارات این نهاد، یکی از اهداف و سیاست های جهاد دانشگاهی بوده که خوشبختانه مورد اعتماد دانشگاهیان و مؤلفان است و صندلی خوبی را در استان دارد.

اوچی توضیح داد: با توجه به اینکه نشر کتاب های علمی و دانشگاهی سبب بهبود کیفیت فرایند آموزشی در استان می گردد، مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل آماده چاپ و انتشار کتب اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی، فرهنگی و پژوهشی کوشش می نماید تا رسالت های خود را در حوزه های مختلف به خوبی ایفا نماید.

مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه، اظهار کرد: تا به امروز 122 عنوان کتاب توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل به چاپ رسیده که این امر نشان از فرایند مناسب فعالیت های این مرکز در حوزه نشر کتاب دارد.

وی اضافه نمود: در سال گذشته با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا موجب اخلال در فعالیت های این مرکز شد، 25 عنوان کتاب به چاپ رسید.

محمدی ادامه داد: در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل کتاب های علمی، آموزشی و دانشگاهی مؤلفان طی فرایند علمی 40 روزه و پس از داوری، انجام اصلاحات لازم و تأیید وارد عرصه چاپ و نشر می گردد.

وی حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان را در شورای علمی، از نقاط قوت این مرکز برشمرد و اضافه نمود: کلیه کتاب های مورد تأیید شورای علمی، توسط اساتید برجسته مورد داوری تخصصی قرار می گیرد تا با بالاترین کیفیت وارد بازار نشر گردد.

مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، گفت: سعی خواهیم کرد در سال جاری بیش از پیش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان گام برداریم.

بنا بر این گزارش، در این جلسه از کتاب های جهانی شدن و صندلی مخاطب، مفاهیم زیستی در بیوتکنولوژی علوم دامی، قهرمان من تویی!، کمانش قالب اویلر، گوشت، فرآورده های گوشتی و شیلات تکمیلی، شیمی ترکیبات طبیعی، کلان داده، حاکمیت فقه و ولایت فقیه، اصول شبکه های نسل پنجم موبایل و تنوع زیستی و اکوسیستم رونمایی شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 534

به "رونمایی از 10 عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 10 عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید