ویزای آمریکا: سفیر آمریکا روسیه را ترک کرد

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در پی درخواست رسمی مسکو از سفیر آمریکا در روسیه برای ترک این کشور، جان سالیوان ساعاتی پیش، به وسیله فرودگاه مسکو راهی واشنگتن شد.

ویزای آمریکا: سفیر آمریکا روسیه را ترک کرد

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای تضمینی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بر اساس این گزارش، سفیر آمریکا پیشتر در مورد ترک روسیه بیان کرد: معتقدم باید به صورت مستقیم با همکاران جدیدم در دولت بایدن در مورد شرایط کنونی روابط دوجانبه میان آمریکا و روسیه صحبت کنم و این اقدام بسیار لازم است.

وی همچنین اضافه نمود: همینطور طی یک سال گذشته نتوانسته ام خانواده ام را ملاقات کنم و این هم یکی از دلایل من برای بازگشت به خانه (آمریکا) است. من طی هفته های آینده و پیش از ملاقات پرزیدنت بایدن و پرزیدنت پوتین به مسکو باز خواهم گشت.

گفتنی است رؤسای جمهور آمریکا و روسیه هفته گذشته در مورد ملاقات احتمالی با یکدیگر مصاحبه نموده بودند؛ با این حال سخنگوی کاخ کرملین اعلام نموده که برگزاری این ملاقات احتیاج به زمان داشته و انجام آن طی هفته های آینده غیر ممکن است.

روابط میان دو کشور طی هفته های اخیر بر سر مسائل مختلف همچون بازداشت و زندانی کردن الکسی ناوالنی رهبر مخالفین دولت روسیه و همچنین افزایش تنش ها در شرق اوکراین که واشنگتن و اتحادیه اروپا، مسکو را عامل اصلی آن می دانند تا حد کم سابقه ای رو به تنش گذاشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1200

به "ویزای آمریکا: سفیر آمریکا روسیه را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: سفیر آمریکا روسیه را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید