پاسخ سریع، دقیق و شدید روسیه به تحریم های آمریکا

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران- نائب رئیس شورای فدراسیون سنای روسیه گفت، پاسخ سریع، کاملا دقیق و شدید ما به بسته های تحریمی آمریکا دلیل محکمی است که ما نیازی برای شرح دادن به آمریکایی ها نداریم.

پاسخ سریع، دقیق و شدید روسیه به تحریم های آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل خبرگزاری تاس، سناتور بلندپایه روسیه اظهار داشت همه سیاست های ضد روسی آمریکا در سال های اخیر بر اساس فرضیات بوده است.

کنستانتین کاساچف، نائب رئیس شورای فدراسیون سنای روسیه روز آدینه در صفحه فیسبوک خود نوشت پاسخ سریع و شدید مسکو به تحریم های آمریکا ثابت می نماید که همه محدودیت های واشنگتن بی هدف و بی اساس هستند.

این سناتور روس در ادامه نوشت: پاسخ سریع، کاملا دقیق و شدید امروز روسیه به یکی دیگر از بسته های تحریمی آمریکا دلیل محکمی است که آمریکایی ها [هدف خود را] گم نموده اند و همه اظهارات آن ها بی اساس است و کشور ما هیچ نیازی برای شرح دادن به آمریکایی ها ندارد.

وی اضافه کرد:آن ها می توانند در هر کجا که می خواهند به دنبال دلایلی برای اثبات پارانویای خود بگردند، اما آن ها آن را در کشور ما پیدا نخواهند کرد، زیرا وجود ندارد. ما 100 درصد اطمینان داریم که حق با ما است چرا که حقیقت را می دانیم و حقیقت قدرت ما است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1183

به "پاسخ سریع، دقیق و شدید روسیه به تحریم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سریع، دقیق و شدید روسیه به تحریم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید