شکایت ایران از آمریکا در لاهه آنالیز می گردد

به گزارش تور فرانسه، فارس نوشت: دیوان داوری لاهه میخواهد طی روزهای آینده درباره شکایت ایران از آمریکا درباره عهدنامه مودت و روابط مالی و حقوق کنسولی بین ایران و آمریکا مجددا تشکیل جلسه دهد.

شکایت ایران از آمریکا در لاهه آنالیز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این جلسات از روز دوشنبه هفته جاری به مدت یک هفته در پیس پلاس در لاهه واقع در هلند برگزار میشود.با توجه به بیماری کووید-19 ، جلسات دادرسی به وسیله مجازی با حضور نمایندگان دو کشور برگزار میشود.

جلسه قبلی این نهاد حقوقی بین المللی و رای صادره از آن با مخالفت امریکا روبرو شد. دیوان بین المللی دادگستری لاهه در نشست قبلی بخشی از تدابیر درخواستی ایران را پذیرفته و آمریکا را به برطرف محدودیت های انسان محبت آمیز، کشاورزی و هوانوردی ملزم و طرفین را از اقداماتی که می تواند به تشدید مناقشه منجر شوند، منع کرد.

چندی قبل سفیر ایران در لاهه با اشاره به تاثیر منفی تحریم های آمریکا بر تامین دارو و درمان مصدومان سلاح شیمیایی گفت که این تحریم ها فرایند درمان این مصدومان را با دشواری روبرو نموده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 651

به "شکایت ایران از آمریکا در لاهه آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ایران از آمریکا در لاهه آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید