قهرمانان خبرنگاران در روزهای بحران کرونا

به گزارش تور فرانسه، قهرمانان ما از سنگ و فولاد نیستند، پرواز نمی نمایند و شکست ناپذیر هم نیستند. قهرمانان ما انسان هایی هستند که ایستاده اند تا ایران در خانه بماند.

قهرمانان خبرنگاران در روزهای بحران کرونا

در این روزهای سخت و بحرانی، دورکاری و قرنطینه برای همکاران بخش عملیات خبرنگاران معنایی ندارد و هر ساعت از شبانه روز در مراکز پردازش خبرنگاران هستند تا با رعایت حداکثر اصول بهداشتی، مشتریان خبرنگاران را تنها نگذارند. این افراد در خط مقدم خبرنگاران هستند و کار کردن آن ها در این شرایط فداکاری است، چرا که انتخاب اخلاقی این بود کسی در چنین شرایطی مجبور به آمدن در محل کار نباشد.

این روزها بالاترین سطوح بهداشتی در مراکز عملیات خبرنگاران رعایت می گردد. حفظ سرویس برای کاربران در کنار حفظ سلامت پرسنل چالش این روزهای خبرنگاران است، اما ما معتقدیم استفاده از فروشگاه های اینترنتی در بحرانی مثل شیوع ویروس کرونا از یک آپشن به ضرورت تبدیل می گردد و همه کوششمان را می کنیم تا در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در خدمت مشتریان وفادار خبرنگاران باشیم.

علاوه بر این 40 هزار فروشنده از سراسر ایران کوشش می نمایند تا محصولات خود را از کارگاه ها و انبارها به 30 مرکز پردازش و انبار خبرنگاران در سراسر کشور برسانند.

امیدواریم با کوشش بی وقفه همکاران ما در بخش های مختلف خبرنگاران بتوانیم بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان خبرنگاران برسانیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 456

به "قهرمانان خبرنگاران در روزهای بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان خبرنگاران در روزهای بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید