معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند

به گزارش تور فرانسه، مشاور معاون علمی رئیس جمهور گفت: در چالش کرونا به دنبال این هستیم که از طریق شبکه حامیان و مخاطبان و ارتباطی که بین این دو ایجاد می شود بتوانیم نیاز های کشور را شناسایی کنیم.

معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پرویز کرمی با اشاره به اینکه ما توانستیم موضوعی که در سایر کشور ها بعنوان تهدید به آن نگاه مینمایند، را تبدیل به فرصت کنیم، اظهار کرد: همه نهاد ها، سازمان ها و شبکه های مختلف مردمی پای کار آمدند تا با عنایت الهی ویروس کرونا را شکست دهیم.

مشاور معاون علمی رئیس جمهور با بیان به اینکه جهت شکست ویروس کرونا، پویشی جدید به نام چالش کرونا شکل گرفته، افزود: در این چالش به دنبال این هستیم که از طریق شبکه حامیان و مخاطبان و ارتباطی که بین این دو ایجاد مینمایند بتوانیم نیاز های کشور را شناسایی کنیم و از طریق نوآوری باز که یک مدل شناخته شده در دنیاست، درصدد رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی با تاکید به اینکه برای ساخت ایران بهتر باید همبستگی داشته باشیم که این مسئله در چالش کرونا دیده میشود، گفت: ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی نیز با کمال افتخار در این چالش شرکت میکند و حامی این حرکت نیز می باشد.

کرمی با اذعان به اینکه از ایده های برتر در چالش کرونا حمایت می کنیم، بیان نمود: در این حوزه موضوعاتی که به رفع مسائل کشور با تکیه بر نوآوری و خلاقیت جوانان در شکل کسب و کار های نوپا، استارتاپی، شتاب دهنده ها کمک کند، حمایت میکنیم و ظرفیت های خود را برای این چالش قرار می دهیم.

مشاور معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برگزیدگان چالش کرونا تنها نخواهند بود، شرح داد: معاونت اقدامات بسکمک را در زمینه شرکت های دانش بنیان، صنایع خلاق، استارتاپ ها را می توانیم در اختیار برگزیدگان این چالش قرار می دهیم و می توانیم این افراد را به شتاب دهنده محل استقرار معرفی یا اگر نیازمند وامی باشند بشرط قبول شرایطی که معاونت برای آن ها متذکر شده، میتوانیم تسهیلاتی برای این افراد فراهم کنیم.

وی با بیان به اینکه حمایت از برگزیدگان برتر چالش کرونا از ابتدا تا انتهای این چالش به روش های مختلف، اظهار کرد: گذراندن سربازی در ایام تحقیق و پژوهش، مرتبط شدن این افراد به صندوق های پژوهش، به ساختار های اداری و سازمان های مختلف معرفی و حمایت شوند.

کرمی با تاکید به اینکه جوایز برای افراد برگزیده چالش کرونا قابل توجه است، افزود: علاوه بر جوایز ما حاضریم کمک هایی داشته باشیم در تناسب حجم و اندازه کار ها در راستای حمایتی که قرار است از افراد شرکت نماینده صورت گیرد، حضور پیدا کنیم.

مشاور معاون علمی رئیس جمهور با اذعان به اینکه چالش کرونا میتواند باعث رفع مسائل بسکمک شود، گفت: خدمات آنلاین، فروش آنلاین، رفع بحران کرونا، تولید محتوا و سرگرمی، مسائل تندرستی، پزشکی، ورزش، آموزش آنلاین و امکاناتی که موجب رفع مسائل میشوند را میتوانند در این چالش مطرح نمایند.

وی بیان نمود: بعنوان یک مروج از تمام جوانانی که صاحب فکر و ایده هستند درخواست میکنم چالش کرونا شرکت نمایند و همت نمایند تا ایده خودشان را به کمک مسئولین این چالش اجرایی نمایند تا سود و نفع آن هم به کشور و هم به خودشان برسد.

لازم به ذکر است، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکار ها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا میتوانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 465

به "معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید