ملاحظات زیست محیطی در طرح های گردشگری لحاظ گردد

به گزارش تور فرانسه، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان قم هدف گذاری جدید در حوزه گردشگری ایجاد نموده است اما ملاحظات زیست محیطی در این حوزه مطرح است که در صورت لحاظ آن قابلیت اجرا دارد.

ملاحظات زیست محیطی در طرح های گردشگری لحاظ گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در تابستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از قم، زهرا احمدی پور پیش از ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قم که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار گردید، بابیان اینکه سازمان میراث فرهنگی به عنوان دستگاه تعیین میان استان های همدان و قم باید پیشرفت هایی که در این عرصه صورت می گیرد را رصد کند گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم 15 جلسه برگزارشده که قاعدتاً باید 15صورت جلسه برای جلسات این شورا داشته باشید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابیان اینکه باید با همکاری کارگروه ها مسائل احصاء و در حل آن ها کوشش گردد، اضافه کرد: جلسات حتماً باید به صورت مداوم برگزار گردد تا با سرعت بیشتری مسائل حل گردد.

احمدی پور بابیان اینکه در راستای سیاست هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی سندی که استان برای خود تهیه نموده را باید ببینیم و مبتنی بر آن کارگروه ها سیاست های خود را معین نمایند.، اعلام کرد: در راستای این اقدامات انجام شده و آنچه به عنوان اهداف در نظر گرفته شده فراوری ثروت، بهره وری ، کارآفرینی و اشتغال بحث هایی است که باید فضای کسب وکار را رونق ببخشند و برای حل رکود یاری نمایند.

وی اعلام کرد: باید موضوعات طرح شده به صورت جدی معین گردد تا طرح های واگذارشده ، چگونگی واگذاری آن ها و پراکنش آن ها در سطح استان نوع هزینه های طرح ها ، نظارت بر طرح ها و اینکه طرح های نیمه تمام در چه وضعیتی هستند، معین گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابیان اینکه یکی از اولویت های جدی این است که دولت در نظر گرفته این است که طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند ، گفت: هدف گذاری اصلی و جدی بحث کسب وکار کوچک است در این چرخه اشتغال بیشتری به وجود می آید و بحث کسب وکارهای کوچک یکی از اهداف دولت است.

احمدی پور بابیان اینکه استان قم در سه بخش فرش، مبلمان و سنگ ورود نموده است و باید هدف گذاری در این سه بخش معین گردد، اعلام کرد: استان قم هدف گذاری جدید در حوزه گردشگری ایجاد نموده است اما ملاحظات زیست محیطی در این حوزه مطرح است که در صورت لحاظ آن قابلیت اجرا دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: تمرکز بر روی صنایع دستی است اگر اولویت بندی را در این صنایع معین کنیم می توان اقدامات جدی در این زمینه انجام داد.

احمدی پور بابیان اینکه در بحث گردشگری اولویت بندی ما ممکن است آنچه در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح می گردد فعلاً هتل 5 ستاره نباشد، گفت: توجه به کویرو طبیعت گردی جذب گردشگر را به دنبال خواهد داشت چراکه باید استان قم به عنوان مقصد گردشگری مطرح گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 140

به "ملاحظات زیست محیطی در طرح های گردشگری لحاظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاحظات زیست محیطی در طرح های گردشگری لحاظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید