منطقه ویژه مالی سلماس باید به سرعت از حالت رکود خارج گردد

به گزارش تور فرانسه، نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به بازدید دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد از منطقه ویژه مالی سلماس، گفت: منطقه ویژه مالی سلماس باید به سرعت از حالت رکود خارج گردد.

منطقه ویژه مالی سلماس باید به سرعت از حالت رکود خارج گردد

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، یعقوب رضازاده با اشاره به سفر و بازدید صبح امروز سعید محمد معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی کشور از منطقه ویژه مالی سلماس، اظهار کرد: این سفر به منظور آنالیز اوضاع منطقه ویژه مالی سلماس که از شرایط چندان مطلوبی برخوردار نیست انجام می گردد.

وی گفت: بعلاوه دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد به آنالیز ظرفیت های مرزی سلماس پرداخته و انتظارات به حق مردم در مورد این منطقه به وی منتقل می گردد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید منطقه ویژه مالی سلماس به سرعت از حالت رکود خارج گردد اضافه کرد: بعلاوه باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت دولت، هر چه سریع تر در مورد احداث ساختمان منطقه ویژه مالی، ساختمان گمرک، انبار ها و سیلو ها و بازسازی و آسفالت روکش خیابان ها و سوله ها اقدام گردد.

وی در ادامه گفت: هم اکنون شهرداری سلماس 80 درصد و سایر ادارات 20 درصد در منطقه ویژه مالی سلماس دارای تملک هستند.

رضازاده اعلام کرد: زیرساخت های منطقه ویژه مالی سلماس هم اکنون از نظر برق و گاز تامین شده و در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد و وی نیز با پرداخت تمامی هزینه هایی که تا به امروز شده، بقیه برنامه را انجام می دهد.

وی گفت: این سرمایه گذار منطقه ویژه مالی سلماس داخلی است، اما در جنوب و شمال کشور و نیز در کشور های حاشیه خلیج فارس، روسیه و عمان سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، گفت:اگر قرارداد این پروژه بسته گردد، سرمایه گذار قول مساعد داده که از زمان شروع پروژه تا طول 18 ماه فصل کاری، این کار را تکمیل کند.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1479

به "منطقه ویژه مالی سلماس باید به سرعت از حالت رکود خارج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ویژه مالی سلماس باید به سرعت از حالت رکود خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید