نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - رادیو فرهنگ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب را پوشش رسانه ای داده و همراه ناشران و برگزار کنندگان نمایشگاه، برای مردم رویدادهای مهم را اطلاع رسانی می نماید.

نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ

علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ گفت: در این رادیو در برنامه های مختلف به حوزه کتاب توجه داریم، به ویژه در گروه کتاب این شبکه رادیویی در معرفی نویسندگان، کتاب ها و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و آنالیز کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، عظیمسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه هفت اقلیم بر کتاب و کتابخوانی از جمله آن ها است.

حبیبی گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران امسال برای نخستین بار این نمایشگاه مجازی و در سطح وسیع تر یعنی کل کشور برگزار می گردد و رادیو فرهنگ نیز چون گذشته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی این رویداد عظیم فرهنگی را حمایت رسانه ای می نماید.

مدیر رادیو فرهنگ توضیح داد: این شبکه رادیویی از اول بهمن ماه با آغاز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در تمامی برنامه های زنده به مدت 10 دقیقه به اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با این نمایشگاه می پردازد.

وی همچنین از راه اندازی رادیو کتاب ویژه پشتیبانی واطلاع رسانی نمایشگاه مجازی کتاب اطلاع داد.

علیرضا حبیبی ادامه داد: علاوه بر اختصاص 10 دقیقه ویژه نمایشگاه کتاب در برنامه های زنده برنامه هفت اقلیم گروه کتاب نیز هر روز ساعت 17 به طور ویژه به رویدادهای نمایشگاه کتاب می پردازد.

مدیر رادیو فرهنگ در انتها خاطر نشان کرد: تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می تواند با همکمک رسانه ای یک رویداد پیروز باشد تا همه مردم در هرکجا با هر امکانی بتوانند از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه استفاده نمایند و رادیو فرهنگ هم کوشش می نماید در ارتباط با ناشران و نویسندگان با معرفی کتاب ها آن ها را برای انتخابی شایسته و خریدی رضایتبخش کمک رساند.

نمایشگاه مجازی کتاب از یکم تا ششم بهمن امسال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 961

به "نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید