نوبخت به جنوب کرمان سفر می نماید

به گزارش تور فرانسه، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، فردا پنجشنبه 17 بهمن ماه به منظور افتتاح 5 هزار و 350 واحد مسکونی به جنوب استان کرمان سفر می نماید.

نوبخت به جنوب کرمان سفر می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار، جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به جنوب استان کرمان اطلاع داد.

او به تشریح برنامه های سفر وی پرداخت و گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه فردا پنجشنبه17 بهمن ماه به جنوب استان کرمان سفر خواهد نمود.

رودری با اشاره به سفر قبلی نوبخت به استان کرمان در مورد آخرین شرایط مصوبات سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه نمود: در سفر قبلی دکتر نوبخت، 16 سرفصل و برنامه برای استان کرمان مصوب و تعریف شد که چند مورد نیز استان به آن ها اضافه نمود که همه مصوبات اجرایی شدند، اما بعضی از آن ها به بهره برداری نرسیده اند، این درحالیست که هیچ پروژه و مصوبه بدون اقدامی نداریم.

او با بیان این مطلب که به لحاظ اعتباری بالغ بر 80 درصد مصوبات سفر قبل رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان اجرایی شده اند، توضیح داد: در سفر قبل حدود 680 میلیارد تومان پروژه و طرح مصوب شد که حدود 80 درصد آن عملیاتی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان داشت: در سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، احداث 10 هزار واحد مسکونی برای مناطق محروم استان کرمان مصوب شد که مقرر شده بود 5 هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 5 هزار واحد دیگر نیز به وسیله کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شوند که تا به امروز 4 هزار واحد توسط بنیاد مسکن به بهره برداری رسیده و به شکل نمادین توسط دکتر نوبخت معاون رییس جمهور در این سفر یک واحد افتتاح خواهد شد ضمن آنکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تا به امروز یک هزار و 350 واحد احداث نموده است.

رودری با بیان اینکه 5 هزار و 350 واحد مسکونی از 10 هزار واحد مسکونی مصوب شده برای محرومان در سفر دکتر نوبخت به جنوب استان کرمان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: با توجه به اینکه اقدامات اولیه همچون تامین مصالح، واگذاری زمین ها و مجوز ها صورت گرفته، پیش بینی ما این است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور 100 درصدی تا سرانجام سال تعهدات خودش را اجرایی خواهد نمود و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز براساس برنامه زمان بندی که به آن ها ارایه شده تا سرانجام سال بخش عمده ای از این واحد های مسکونی را به اتمام خواهند رساند.

او با اشاره به اینکه برای دولت تدبیر و امید مناطق محروم اهمیت ویژه ای دارد، به تشریح اهداف سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان پرداخت و اضافه نمود: این سفر به منظور سرکشی از مناطق سیل زده جنوب استان و پیگیری مصوبات سفر قبلی وی به استان کرمان خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان توضیح داد: متناسب با اهداف سفر نوبخت، استان برنامه هایی را معین نموده که در جلسه شورای برنامه ریزی مطرح خواهند شد و درخواست های مربوط به جنوب استان کرمان یا کل استان در این جلسه مورد بحث و آنالیز قرار خواهند گرفت.

رودری بیان داشت: یکی از موارد مهم دستاورد های سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه به استان کرمان احداث واحد های مسکونی در مناطق محروم بوده که خوشبختانه تاثیر خوبی داشته است، اما اینکه تصمیم جدیدی همانند مصوبه سفر قبلی داشته باشیم، در تصمیم گیری رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 108

به "نوبخت به جنوب کرمان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت به جنوب کرمان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید