200 میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای استان بوشهر اختصاص یافت

به گزارش تور فرانسه، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستاها در شهرستان های تنگستان، دشتی و جم اختصاص یافت.

200 میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای استان بوشهر اختصاص یافت

علیرضا مقدم صبح روز آدینه 1 مهر بیان نمود که از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستاها اختصاص یافت که با تخصیص این اندازه اعتبار 3213 متر دیوار حفاظتی در 16 روستای شهرستان های دشتی، تنگستان و جم احداث شد.

او گفت: بعلاوه ساخت 1800 واحد مسکونی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در 10 شهرستان عملیاتی و اعتبار آن به طور 100 درصد جذب شده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، از این شمار واحد مسکونی هزار و 23 واحد مسکونی بهره برداری شد و اندازه مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در استان بوشهر به 59 درصد افزایش یافت.

مقدم بیان نمود که افزون براین عملیات اجرایی 580 واحد مسکونی دیگر نیز در استان بوشهر شروع و برای گرفتن تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شدند.

او گفت: بعلاوه از ابتدای سال تا به امروز بازنگری 50 طرح هادی در این استان تهیه و تصویب شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر توضیح داد که یکی از برنامه های مهم بنیاد مسکن در سالجاری تهیه و تصویب طرح هدف گردشگری در سه روستای (نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گَشی در تنگستان) است.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1674

به "200 میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای استان بوشهر اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای استان بوشهر اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید