واکنش ترامپ به اظهارات فائوچی: این از کجا آمد؟ من او را به ارث برده ام!

به گزارش تور فرانسه، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ در اظهاراتی ارزش حضور دکتر آنتونی فائوچی در کمیته ویژه مقابله با کرونای کاخ سفید را زیر سوال برده و بیان نمود، او این کارشناس ارشد بیماری های عفونی دولت آمریکا را به ارث برده است.

واکنش ترامپ به اظهارات فائوچی: این از کجا آمد؟ من او را به ارث برده ام!

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با لورا اینگراهام، مجری فاکس نیوز با این سوال روبرو شد که آیا دکتر فائوچی را در جلو و مرکز پاسخگویی به همه گیری بیماری در صورتی که دوباره بتواند این کار را انجام دهد، قرار میدهد؟ ترامپ پاسخ داد: من با خیلی از چیزهایی که او گفت، مخالفم.

ترامپ ادامه داد: من با او کنار می آیم اما هر از چند گاهی او حرفی را میزند که من در پاسخ می گویم، این از کجا آمد؟ من او را به ارث برده ام. او اینجا بود. او بخشی از این ماشین عظیم بود.

رئیس جمهور آمریکا دوباره این ادعا را مطرح نمود که فائوچی با تصمیم او برای محدود کردن سفر از چین در ماه ژانویه مخالف بوده است. فائوچی در آن زمان اینطور نشان داد که فکر نمی کند این ایده خوبی باشد هر چند که بعدا گفت این کار برای آمریکا در راستای مبارزه با ویروس زمان خریده است.

ترامپ مکررا از فائوچی انتقاد و جایگاه او را تضعیف کرده است. او همچنین گفته است، فائوچی مرد خوبی است اما اشتباهات زیادی انجام داده است.

یک سری مقامهای دیگر کاخ سفید همچون پیتر ناوارو، مشاور تجاری آن نیز علنا به فائوچی حمله کرده اند.

فائوچی اخیرا همچون دبورا برکس، هماهنگ کننده پاسخ دولت به کروناویروس، عمدتا از رخدادهای علنی اخیر کاخ سفید پیرامون همه گیری بیماری کنار گذاشته شده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 697

به "واکنش ترامپ به اظهارات فائوچی: این از کجا آمد؟ من او را به ارث برده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به اظهارات فائوچی: این از کجا آمد؟ من او را به ارث برده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید