چرا برخی کرونایی ها از بیمارستان رفتن طفره می فرایند؟

به گزارش تور فرانسه، بر اساس مطالعه ای که توسط پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا شده است،در شرایط همه گیری بیماری کووید-19، ترس از آلودگی و احساس بهبودی از مهمترین دلایل امتناع بیماران از انتقال به بیمارستان است.

چرا برخی کرونایی ها از بیمارستان رفتن طفره می فرایند؟

با ما همراه باشید و درباره فروشگاه لباس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، این مطالعه با هدف بررسی میزان نگرش و آگاهی بیماران با شرایط خاص در مورد بیماری کووید-19 و دلایل امتناع آنها از انتقال به بیمارستان توسط اورژانس 115 تهران و پیامدهای آن انجام گرفت.

در این مطالعه که توسط پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده، 175 بیمار از انتقال به بیمارستان امتناع داشتند و 78 بیمار انتقال یافتند.

نتایج پژوهش نشان داد سطح تحصیلات در گروه انتقالی بالاتر از گروه غیر انتقالی بود. ترس از آلودگی و احساس بهبودی نیز از مهمترین دلایل امتناع از انتقال به بیمارستان بودند.

در پیگیری پیامد عدم انتقال، در 39.4 درصد هیچ پیامدی مشاهده نشد، 26.3 درصد به درمانگاه و 25 درصد به بیمارستان مراجعه کردند. در حال حاضر اقداماتی لازم است تا اطمینان حاصل شود که با آشکار شدن، همه گیر شدن و جهانی شدن بیماری، همه شهروندان به اندازه کافی از میزان و شدت خطر آگاه هستند.

بنا بر اعلام پایگاه نتایج پژوهش های سلامت کشور، در انجام این مطالعه نادر توکلی به همراه پریسا حسنی شرامین، علیرضا امان اللهی و زهره احمدی خاتم همکاری داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1196

به "چرا برخی کرونایی ها از بیمارستان رفتن طفره می فرایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برخی کرونایی ها از بیمارستان رفتن طفره می فرایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید