تور فرانسه: کابل انتقال برق بین انگلیس و فرانسه قطع شد

به گزارش تور فرانسه، منابع خبری انگلیس روز چهارشنبه اعلام کردند که بر اثر آتش سوزی مهیب در یکی از تاسیسات برقی جنوب شرق این کشور، کابل انتقال برق بین انگلیس و فرانسه قطع شده است.

تور فرانسه: کابل انتقال برق بین انگلیس و فرانسه قطع شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اداره آتش نشانی اعلام نمود که 12 آتش نشان برای اطفای حریق به محل حادثه در نزدیکی شهر اشفورد اعزام شده است. این رویداد بامداد امروز در یکی از تاسیسات متعلق به شرکت نشنال گرید که در زمینه توزیع برق و گاز در انگلیس فعالیت می نماید اتفاق افتاده است.

به گفته این شرکت انگلیسی کسی در این حادثه مجروح نشده و تمام نیرو ها از ساختمان تخلیه شده اند. هنوز تاثیر این حادثه بر احتمال قطعی برق معین نیست. اما اداره آتش نشانی احتمال داد که فشار آب در منطقه کاهش یابد. سخنگوی این نهاد انگلیسی اضافه کرد که عملیات تیم آتش نشانی ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

تا زمان مخابره این خبر، جزئیات بیشتری درباره دلیل وقوع حادثه منتشر نشده است. شرکت آرتی ائی فرانسه اعلام نموده که بر اثر آتش سوزی امروز، انتقال برق به وسیله این کابل تا 13 اکتبر متوقف خواهد بود.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که کابل حادثه دیده در سال 1986 راه اندازی شد تا کمبود برق انگلیس را از فرانسه تامین کند. فرانسه برای فراوری این برق از نیروگاه های اتمی استفاده می نماید. گفته می گردد که در سال های اخیر نصف ظرفیت کابل یادشده مورد استفاده نهاده شده است.

انگلیس در کل دارای 6 کابل انتقال برق خارجی با ظرفیت 6 گیگاوات می باشد. کابل هفتم هم که برق بین انگلیس و نروژ را منتقل می نماید دو ماه پیش مورد آزمایش نهاده شد، اما هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1324

به "تور فرانسه: کابل انتقال برق بین انگلیس و فرانسه قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: کابل انتقال برق بین انگلیس و فرانسه قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید