کرونای آفریقایی جان یک هرمزگانی را گرفت

به گزارش تور فرانسه، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه یک بیمار مبتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان جان باخت، گفت: فرد جان باخته یک مرد 71 ساله از پارسیان بود.

کرونای آفریقایی جان یک هرمزگانی را گرفت

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تا به امروز 44 مورد کرونای آفریقایی در پارسیان، بندرلنگه و بندرعباس شناسایی شده است، شرح داد: گرچه تا به امروز بیماران مبتلا به کرونای آفریقایی در این سه شهرستان شناسایی شده اند، ولی این ویروس به احتمال زیاد در دیگر نقاط استان نیز پراکنده شده است و مردم شیوه نامه نامه های بهداشتی را جداً رعایت کنند.

نوروزیان با بیان اینکه در روز های گذشته نیز یک جوان 28 ساله بر اثر ابتلای به کرونای نوع هندی در میناب جان خود را از دست داد، اظهار کرد: 4 بیمار مشکوک به کرونای هندی دیگر نیز شناسایی شده اند و پس از آزمایش از آن ها، نمونه برای تایید به تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه 22 اردیبهشت، دو نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 195 نفر رسید، گفت: 97 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند. اکنون در مجموع 440 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند.

نوروزیان اظهار داشت: از مجموع بستری ها، 78 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 13 نفر از آن ها وخیم است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1174

به "کرونای آفریقایی جان یک هرمزگانی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای آفریقایی جان یک هرمزگانی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید