کرونا مسابقات جهانی پارااسکی را به سال 2022 موکول کرد

به گزارش تور فرانسه، برگزاری مسابقات جهانی پارا اسکی به دلیل پاندمی کرونا در سال 2021 میلادی لغو و یک سال به تعویق افتاد.

کرونا مسابقات جهانی پارااسکی را به سال 2022 موکول کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، وب سایت اینساید دگیمز از تغییر زمان برگزاری رقابت های دنیای پارااسکی به میزبانی نروژ اطلاع داد.

مسابقات قهرمانی پارااسکی دنیا پیش از این قرار بود هفت تا بیست فوریه 2021 (19 بهمن تا دوم اسفند امسال) در لیلهامر نروژ برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ژانویه 2022 (دی 1400) موکول شد.

بر این اساس مسابقات با آغاز بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 پکن در ماه مارس (اسفند ماه 1400) فقط یک ماه فاصله کوتاه خواهد داشت.

قبل از تصمیم به تعویق انداختن این رقابت ها، جلساتی بین انجمن اسکی نروژ، ورزش های دنیای پارازمستانی و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نروژ برگزار گردید که البته فدراسیون بیاتلون و فدراسیون ورزش هیات مدیره این کشور نیز در این تصمیم دخیل بودند.

کریستین هولتز، مدیرعامل ورزش های دنیای زمستانی معلولین در این باره گفت: ما منتظر مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی لیلهامر در سال آینده بودیم و این تصمیم خبری نبود که ما بخواهیم با جامعه ورزش خود به اشتراک بگذاریم. اما از تصمیم به تعویق افتادن مسابقات حمایت می کنیم چرا که همواره سلامتی ورزشکاران و همه مسئولان برگزاری مسابقات در اولویت واقع شده است.

هولتز در خاتمه اعلام کرد: همه مسئولان برگزاری مسابقات دنیای ورزش های پا را زمستانی کار فوق العاده ای انجام داده اند و ما به همکاری با آن ها ادامه می دهیم تا مهم ترین رویداد خود را ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 850

به "کرونا مسابقات جهانی پارااسکی را به سال 2022 موکول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مسابقات جهانی پارااسکی را به سال 2022 موکول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید