اولویت دولت باید تامین اعتبارات کافی برای بیمه سلامت باشد

به گزارش تور فرانسه، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که شناسایی افراد زیر پوشش بیمه سلامت در کشور باید ساماندهی شوند.

اولویت دولت باید تامین اعتبارات کافی برای بیمه سلامت باشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت دولت باید تامین اعتبارات کافی برای بیمه سلامت باشد.

سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم در عدم استفاده از خدمات بیمه، بی توجهی به اختصاص منابع کافی است گفت: درحال حاضر باید شناسایی مخاطبان خاص بیمه سلامت در کشور ساماندهی شوند، چرا که بخش زیادی از مردم که می توانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند، یا از بیمه درمانی برخوردار نیستند؛ یا اینکه خدماتی که دریافت می کنند شایسته و مورد قبول نیست.

کننده مردم قائنات درمجلس شورای اسلامی افزود:در شرایطی که دولت در پی جراحی اقتصادی در کشوراست، ممکن است که مسائل عدیده ای ایجاد شود؛ به عنوان مثال در بحث تامین دارو باید از سازمان های بیمه گر در تامین هزینه ها و اعتبارات حمایت کرد؛ بدون شک در استان های محروم و کم برخوردار کشور باید از بیمه سلامت پشیبانی جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید براینکه در تخصیص اعتبارات و بودجه باید اولویت ها را درنظرگرفت گفت: منابع و اعتباراتی را برای بیمه باید درنظر گرفت تا جامعه مخاطب در استان های محروم در مسائلی از جمله تامین دارو دچارمشکل نشوند.

خبرنگاران علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1656

به "اولویت دولت باید تامین اعتبارات کافی برای بیمه سلامت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت دولت باید تامین اعتبارات کافی برای بیمه سلامت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید