خبرنگاران سه هزار و 810 میلیارد ریال طرح در آذربایجان شرقی افتتاح می گردد

به گزارش تور فرانسه، تبریز- خبرنگاران - مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی از افتتاح 373 طرح با مبلغ اعتباری سه هزار و 810 میلیارد ریال در استان طی دهه فجر سال جاری اطلاع داد.

خبرنگاران سه هزار و 810 میلیارد ریال طرح در آذربایجان شرقی افتتاح می گردد

نقی کرمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، فرصتی برای تاکید بر وحدت ملی و اتحاد جامعه اسلامی است.

وی به خدمات جمهوری اسلامی ایران در طول 42 سال گذشته و بعد از انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: امروزه در بعضی کشورهای مدرن اروپایی هنوز هم در روستاها گرمایش به وسیله زغال و سوزاندن چوب تامین می گردد، در حالی که اکنون 96 درصد روستاهای آذربایجان شرقی که یکی از استان های پر جمعیت روستایی است، از سیستم گاز شهری برخوردارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ایام دهه فجر 250 روستای استان به شبکه گاز متصل خواهند شد.

وی همچنین گفت: 2400 خانه که در زلزله سال قبل در شهرستان های سراب و میانه آسیب دیده بودند، بازسازی شده است و در حال حاضر در منطقه کلیبر تمامی عشایر از آب شرب بهره مند شده اند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مراسم دهه فجر گفت: در صورت امکان برای جلوگیری از افزایش انتشار کرونا، برنامه ها در فضاهای باز برگزار خواهد شد و در غیر این صورت برنامه ها با هماهنگی فرمانداران شهرستان ها که به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هستند، برگزار می گردد.

کرمی با اشاره به برنامه های امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در 40 روستای استان پوشش تلفن همراه اجرا شده و در این ایام افتتاح خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 962

به "خبرنگاران سه هزار و 810 میلیارد ریال طرح در آذربایجان شرقی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه هزار و 810 میلیارد ریال طرح در آذربایجان شرقی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید