راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است

به گزارش تور فرانسه، مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان یکی از مهمترین اولویت های اداره کل صمت استان است.

راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است

روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور گفت: جلسه بررسی طرح تولید تایر خودرو شهرستان هامون با حضور مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در محل شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات کشور برگزار شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این جلسه به منظور عملیاتی کردن پروژه سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران؛ طرح تولید انواع لاستیک خودرو با ظرفیت 27000 تن در سال انواع تایر های باری و معدنی (با توجه به نیاز تامین تایر خودرو های سنگین در کشور) و با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 21000 میلیارد ریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی هدف دولت را از اجرای این پروژه عادلانه کردن سهم منطقه ها از رشد اقتصادی، ارتقای رشد منطقه ای و ارتقای سهم استان را از درآمد ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال بیان کرد و گفت: بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و تا 2 برابر این تعداد به صورت غیرمستقیم در فاز نخست این پروژه مشغول به کار می شوند.

وی بیان نمود: این شرکت با جلب مشارکت بخش خصوصی شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو 56 درصد شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات 19 درصد و سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) 25 درصد در حال انجام مراحل قانونی خود است.

حسن پور گفت: راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان یکی از مهمترین اولویت های اداره کل صمت استان است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1655

به "راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید