عدم اعتماد صنعت به دانشگاه باعث افزایش واردات می شود

به گزارش تور فرانسه، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران گفت: عدم اعتماد صنعت به دانشگاه موجب می شود تا صنعت فعالی در حوزه دندانپزشکی نداشته باشیم و به واردات بپردازیم.

عدم اعتماد صنعت به دانشگاه باعث افزایش واردات می شود

مرضیه علی خاصی معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: صنعت اعتماد کافی به دانشگاه ندارد، این امر موجب افزایش واردات به داخل کشور خواهد شد.

علی خاصی با بیان اینکه در حوزه دندانپزشکی صنایع پیروز و فعالی نداریم؛ شرح داد: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان به تاسیس مراکز رشد اقدام کرد. این فرایند به منظور افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت شکل گرفت.

معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران ادامه داد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به تولید آن ها موجب می شود تا دانشگاه نیز از تولیدات داخل آن ها استفاده کند. امیدوار هستیم بیشتر از اینکه به کمیت این تحقیق پرداخته شود کیفیت مورد توجه قرار گیرد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: لازم است در ارتباط با صنعت یه جای رنکینگ های مقطعی ارتقای سلامت هدف واقع شود. اکنون ما در دانشگاه تهران این جهت را پیش گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 27

به "عدم اعتماد صنعت به دانشگاه باعث افزایش واردات می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم اعتماد صنعت به دانشگاه باعث افزایش واردات می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید