قلم انسولین هوشمند می گردد

به گزارش تور فرانسه، سازمان غذا و داروی آمریکا یک سرپوش هوشمند برای قلم انسولین تایید نموده که حدس و گمان درباره مشخص دوز دقیق این دارو را برای افراد مبتلا به دیابت کمتر می نماید.

قلم انسولین هوشمند می گردد

سازمان غذا و داروی آمریکا یک سیستم سرپوش هوشمند برای قلم های انسولین تأیید نموده است. این سیستم که بیگ فوت یونیتی (Bigfoot Unity)نام دارد با یک سامانه رصد مستمر گلوکز خون (iCGM) یکپارچه می گردد تا توصیه هایی درباره دوزبندی انسولین فراهم کند.

به گفته شرکت بیگ فوت بیومدیکال، این تنها سیستم پشتیبانی از معین دوز انسولین با تأیید سازمان غذا و دارو است که پیغام های هشدار افت قند خون هم ارسال می نماید. این سیستم یاری می نماید تا حدس و گمان درباره انسولین مورد احتیاج بدن بیماران به حداقل برسد. بعلاوه اگر بیماران تزریق یک دوز انسولین را فراموش نمایند، سرپوش هوشمند به آنها هشدار می دهد. علاوه بر آن هنگامیکه میزان گلوکز کمتر از 55ml،dL باشد، پیغام هشدار ارسال می گردد.

در حال حاضر بیگ فوت یونیتی فقط از سیستم مانیتورینگ مستمر قند خون به نام FreeStyle Libre 2 Flash Glucose Monitoring System پشتیبانی می نماید. این دستگاه برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 یا 2 طراحی شده که روزانه چند دوز انسولین تزریق می نمایند.

نمایشگرهای سرپوش هوشمند دوز انسولین پیشنهادی را همراه میزان گلوکز نشان می دهند.

سازمان غذا و دارو مجوز استفاده از این سیستم را برای بیماران 12 ساله و عظیم تر صادر نموده است. به گفته شرکت فراوری نماینده این در هوشمند با تمام قلم های انسولین در آمریکا همخوانی دارد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1255

به "قلم انسولین هوشمند می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلم انسولین هوشمند می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم انسولین هوشمند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید