مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

به گزارش تور فرانسه، اما برای شناخت دقیق فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا، باید در شهرهای این کشور قدم بزنید و با مردم آن معاشرت داشته باشید. ایتالیا میزبان چند شهر بین المللی و مشهور است و با توجه به پیشینه تاریخی آنها، هر کدام از این شهرها بافت فرهنگی متفاوتی دارند و گاهی اوقات نمی توان درباره فرهنگ مردم ایتالیا در این شهرها به طور یکسان نظر داد.

مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

پیتزا و اسپاگتی در مرکز ایتالیا بسیار پرهوادار هستند اما در منطقه ها شمالی این کشور، غذاها معمولا از ماهیف سیب زمینی، برنج، سوسیس، پاستا و … تشکیل می شود. در منطقه ها جنوبی و با توجه به اقلیم و آب و هوا، گوجه فرنگی، انواع فلفل، سیر و زیتون و روغن زیتون پای ثابت آشپزی ایتالیایی به شمار می فرایند.

ربان رسمی اهالی ایتالیا، ایتالیایی است و تقریبا می توان گفت که تمام شهفرایندان این کشور به این زبان تسلط دارند. با اینحال در حدود 34 زبان بومی و لهجه های متفاوت دیگر در گوشه و کنار ایتالیا رواج دارد. بعلاوه با توجه به تاریخ این کشور و قرارگیری مرکز کلیسای کاتولیک در رم، بیشتر از 83 درصد اهالی ایتالیا پیرو دین مسیحیت کاتولیک به شمار می فرایند.

ونیز از مشهورترین شهرهای دنیا است که در گذشته یکی از قدرتمندترین حکومت های دنیا بوده که با توجه به قدرت و ثروت استثنایی خود، شهری بسیار زیبا و استثنایی بسازد که امروزه به یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری دنیا بدل شده است.

منبع مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1436

به "مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید