نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید

به گزارش تور فرانسه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حاشیه تحویل محموله غذایی و بشر محبت آمیز این جمعیت برای مردم لبنان با سفیر ایران در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرید مرادیان، در حاشیه تحویل محموله غذایی، بهداشتی و امدادی ایران به مردم لبنان با سفیر ایران در لبنان دیدار و مصاحبه کرد.

در این دیدار سفیر ایران در لبنان با اشاره به اینکه شرایط لبنان تقریباً به هم ریخته است، گفت: در چند سال گذشته مسائل اقتصادی در کشور لبنان زیاد بوده و انفجار در بندر بیروت باعث شده تا خسارت زیادی به بندر وارد شود و بسکمک خانه و محل کار خود را از دست بدهند، تعداد کشته ها هم زیاد است.

وی اضافه کرد: با وزیر بهداشت لبنان رایزنی و صحبت کردم، وی از کمک های جمعیت هلال احمر ایران در ساعات اولیه وقوع انفجار تقدیر و تشکر کرد.

مرادیان هم در این دیدار گفت: بعد از انفجار در بیروت جلسه فوق العاده مدیران جمعیت هلال احمر به ریاست دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران در تهران برگزار گشت و ما بلافاصله کمک های لازم از قبیل اقلام غذایی، بهداشتی و درمانی آماده کردیم و نخستین محموله به بیروت ارسال شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 659

به "نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید