پیش بینی های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال 2021

به گزارش تور فرانسه، با وجود گذشت بیش از 24 سال از مرگ پیشگوی معروف نابینای بلغاری، پیش بینی های او هنوز میان طرفداران و مخالفانش بحث برانگیز است. با این حال دستیابی به درمان سرطان، تسخیر زمین توسط چین و بیماری دونالد ترامپ از جمله پیش گویی های او برای سال 2021 است.

پیش بینی های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال 2021

روزنامه انگلیسی دیلی میل از مهم ترین پیش بینی های بابا ونگا، پیش گوی بلغارستانی برای سال 2021 نوشته است. بر اساس پیش بینی های او، سال آینده جهان دچار بلایای بسیاری خواهد شد. ونگا در پیش بینی های خود به اژدهای قوی که زمین را تسخیر می کند اشاره دارد که بسیاری این سخن را به تسلط روزافزون چین در جهان تفسیر می کنند.

در میان مهم ترین پیش بینی هایی که بابا ونگا قبل از مرگش در سال 1996 برای سال 2021 بیان کرد، این است که جهان به درمان سرطان خواهد رسید. او دراین باره گفت: روزی فرامی رسد که سرطان با زنجیرهای آهن بسته شود.

این پیش گو ادعا کرده که رئیس جمهور معزول آمریکا در سال 2021 (که دونالد ترامپ است) امسال از ناشنوایی و بیماری جدی رنج خواهد برد. در عین حال، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در معرض سوءقصد قرار خواهد گرفت و اروپا با حمله شیمیایی شبه نظامیان روبرو خواهد شد.

بابا ونگا همچنین پیش بینی کرده که علاوه بر تلاش برای ترور پوتین، یک شهاب سنگ غول پیکر نیز در آسمان روسیه ظاهر خواهد شد.

به نوشته ایندیپندنت، بابا ونگا که در سال 1996 و در 85 سالگی درگذشت، پس از آن به شهرت رسید که بسیاری وی را در پیش بینی حملات 11 سپتامبر به آمریکا در سال 2001 و انتخاب باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال 2008 پیروز دانستند.

شایعات و داستان های بسیاری در مورد این پیش گو و فالگیر بلغاری مطرح است. گفته می شود او در سن 12 سالگی بینایی خود را از دست می دهد و در میان توفان شن، برای مدتی ناپدید می شود و پس از بازگشت، توانایی پیش گویی پیدا می کند.

از دیگر پیش بینی های مشهور بابا ونگا برای سال های آینده، انتها گرسنگی در جهان تا سال 2028 و تبدیل زمین به سیاره ای غیرقابل سکونت تا سال 2341 است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 918

به "پیش بینی های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید